بررسی‌های اخیر نشان از کیفیت بالای صفحه‌ی نمایش تلفن اکسپریا Z2 سونی دارد

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، سونی نسل جدید پرچمدار خود، یعنی اکسپریا Z2 را در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کرد. این تلفن‌هوشمند از جنبه‌ی مشخصات فنی شاهد برتری‌ها و بهبودهایی نسبت به نسخه‌ی پیشین است، اما مهم‌ترین ویژگی و تغییر آن نسبت به نسل پیشین استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS Phosphor LED است.
تبلیغات

این صفحه‌ی نمایش از لحاظ کیفیت ساخت و نمایش تحسین بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران حاضر در کنگره‌ی موبایل بارسلون را برانگیخت.

تصدیق کیفیت بالای این صفحه‌ی نمایش نه از طریق تجربیات کاربری بلکه از طریق سنجش کارایی آن با استفاده از تجهیزات مرتبط است. نتایج به‌دست آمده را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. همانطور که ملاحظه می‌کنید این نتایج بسیار خارق‌العاده هستند و می‌توان کیفیت ان را صفحات نمایش Super AMOLED قیاس کرد. اشباع‌رنگ در صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند نیز به‌میزان بسیار زیادی بهبود یافته است.

XperiaZ2Int

در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های دقیق‌تری از این صفحه‌ی نمایش خواهیم بود که با استفاده از اسپکتروفومتر برای سنجش شدت رنگ‌ها انجام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات