کمبود یک ویژگی مهم در آیفون که در گلکسی S5 و اکسپریا Z2 موجود است

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کاربران و علاقمندان به محصولات اپل همیشه مدعی هستند که مشخصه‌ای خاص در سایر تلفن‌های‌هوشمند وجود ندارد تا آن‌ها به آن رشک ببرند. اما پیترکوهن از iMore نگاهی به تلفن‌های‌هوشمند معرفی شده در کنگره‌ی جهانی بارسلون انداخته و به‌عنوان یکی از طرفداران محصولات اپل، یک ویژگی مشترک از گلکسی S5 و اکسپریا Z2 را به‌عنوان مشخصه‌ای که آرزوی وجود آن را در آیفون دارد، عنوان کرده است. این ویژگی ضدآب بودن دستگاه است.
تبلیغات

کوهن در این مورد چنین گفته است:

درصورتی که سونی و سامسونگ ویژگی ضدآب بودن را در محصولات خود گنجانده‌اند، اپل نیز می‌تواند چنین ویژگی را با قابلیت زیر آب ماندن به‌طول 30 دقیقه یا به عمق یک متر در محصول خود تعبیه کند. هدف از اینکار تبدیل آن به یک وسیله‌ی مخصوص برای استفاده در زیر آب نیست، بلکه استفاده از چنین ویژگی می‌تواند نگرانی کاربران در برابر احتمال نفوذ آب در تلفن‌هوشمند را کاهش دهد. برای مثال کاربران قادر خواند بود بدون نگرانی از خراب شدن تلفن‌هوشمند یا تبلت خود آن را زیر رگبار شدید باران استفاده کنند، یا افتادن ناگهانی ابزار اپلی خود در محلی پر آب را با خیالی آسوده نظاره کنند.

کوهن هنوز از احتمال تعبیه این ویژگی در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های اپل اطمینان ندارد و از این‌رو امکان وجود چنین قابلیتی را در محصولات آتی کمپانی اپل از کاربران، مورد پرسش قرار داده است.

درصورتی که اپل این ویژگی را در محصول آتی خود، یعنی آیفون 6 بگنجاند، این تنها ویژگی نخواهد بود که در این تلفن‌هوشمند از سایر محصولات موجود یا به بیان بهتر از رقبا به عاریه گرفته شده است، بلکه افزایش احتمالی سایز صفحه‌ی نمایش آیفون ۶ نیز یکی از ویژگی‌هایی است که در محصولات سونی و مخصوصا سامسونگ مشهود بوده و تا حدودی یکی از مشخصات اصلی این ابزار‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات