نگاهی به رابط کاربری دوربین گلکسی اس 5: بهتر از همیشه!

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دوربین و رابط کاربری دوربین را در پرچمدار پنجم سری Galaxy S با تغییر و تحول اساسی روبرو نموده است. این تحولات فقط به تغییرات سخت‌افزاری محدود نشده و رابط کاربری دوربین سامسونگ نیز بهینه شده و ایرادات اصلی آن برطرف شده‌اند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به دوربین گلکسی اس ۵.
تبلیغات

 در مراسم معرفی پرچمدار جدید سامسونگ متوجه شدیم که این کمپانی کره‌ای به درخواست کاربرانش پاسخ داده و دوربین خود را متحول کرده است. از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده می‌توان به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، یک تراشه اختصاصی برای پردازش تصویر،فوکوس خودکار در ۰.۳ ثانیه و... اشاره کرد. با این اوصاف احتمالا این تلفن از نظر عکاسی عملکرد بسیار خوبی را ارائه نماید. پیش‌تر، رابط کاربری دوربین سامسونگ مایه انتقاد کاربران بود، اما این مورد هم در گلکسی اس ۵ با تغییرات اساسی همراه شده است.

دوربین گلکسی اس ۵ همچنان ویژگی‌ها و حالت‌های ارا‌ئه شده در پرچمداران قدیمی‌تر سامسونگ را دارا است، اما کمی پنهان‌تر شده‌اند تا رابط کاربری تمیزتر و ساده‌تری را شاهد باشیم. در منوها شما می‌توانید گزینه‌های مختلف نحوه عملکرد فلش و ویژگی‌ جدید عکاسی HDR را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید افکت‌ها را به طور زنده قبل از ثبت تصویر بر روی منظره سوژه اعمال کرده و نتیجه را پیش از عکاسی مشاهده نمایید. ویژگی HDR سامسونگ کمی متفاوت از مفهوم اصلی آن به نظر می‌رسد و رنگ‌ها چندان در آن دقیق نیستند. به نظر می‌رسد که سامسونگ این ویژگی‌ را برای عکاسی در روزهای آفتابی یا مواقعی که هوا خیلی ابری است طراحی نموده است.

در ویدئوی زیر می‌توانید تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی اس ۵ و رابط کاربری دوربین آن را مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات