گلکسی اس 5 سامسونگ فاش شد: ضد آب، سنسور اثر انگشت خوان و دوربین ۱۶ مگاپیکسل [بروزرسانی شد]

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امشب در کنفرانس آنپک خود از Galaxy S5 رونمایی خواهد کرد. اما ساعتی پیش از شروع کنفرانس، کلیه اطلاعات مربوط به این تلفن به همراه تصاویر واضحی از آن فاش شده است. اگر شما هم تمایل دارید تا با پرچمدار بعدی سامسونگ آشنا شوید در ادامه مطلب همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در کنگره جهانی موبایل امسال محصولات جذابی در حال معرفی هستند، اما شاید مهم‌ترین محصول این نمایشگاه که کاربران بسیاری نیز چشم به راه آن هستند، گلکسی اس ۵ سامسونگ باشد. تلفن محبوب و پرفروشی که همانند آیفون موافق و مخالف‌های خاص خود را دارد و شایعات بسیاری نیز پیرامون آن مطرح شده است.

پیش از این شواهدی بدست آمد که نشان می‌دادند سامسونگ سنسور اثر انگشت خوان را با دکمه فیزیکی Home در تلفن گلکسی اس ۵ یگپارچه نموده است. امروز نیز این موضوع تایید شده و گفته شده بر خلاف سنسور اثر انگشت خوان Touch ID اپل در تلفن آیفون 5s که با قرار دادن انگشت بر روی سنسور فعال می‌شود، در تلفن Galaxy S5 کاربر باید انگشت خود را بر روی سنسور بکشد تا اسکن انگشت انجام شود.

گفته می‌شود تلفن گلکسی اس ۵ سامسونگ استاندارد IP67 را برای ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل دستگاه اخذ نموده است. این بدین معناست که سامسونگ یکی از قابلیت‌های کلیدی پرچمداران سونی که به نوعی بخشی از امضای این شرکت ژاپنی نیز به شمار می‌رود را به گلکسی اس ۵ افزوده است.

مورد بعدی مربوط به دوربین نسل پنجم گلکسی اس ۵ است که ظاهرا به همان سنسور ۱۶ مگاپیکسل ISOCELL که توسط سامسونگ طراحی شده، مجهز خواهد شد.

اگر در تصاویر دقت کنید متوجه می‌شوید که سامسونگ در این تلفن برخلاف گلکسی نوت ۳ از پوشش چرم مصنوعی استفاده نکرده و ابعاد صفحه نمایش آن نیز کمی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۴ به نظر می‌رسد.

همچنین با توجه به تصاویر به خوبی می‌توان متوجه تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری TouchWiz سامسونگ شد. آیکون‌ها در نسخه جدید تاچ‌ویز مسطح شده‌اند و رابط کاربری شکل و شمایل تازه‌ای به خود گرفته است. رابط کاربری دوربین و همچنین نرم‌افزار S Health نیز تغییر کرده و بهینه شده‌اند.

بروررسانی:

تصاویر بیشتری از پرچمدار جدید سامسونگ فاش شده که در زیر مشاهده می‌کنید. در یکی از تصاویر اطلاعات باتری نوشته شده که نشان می‌دهد ظرفیت باتری دستگاه 2800 میلی‌آمپرساعت است.

نظر شما در باره Galaxy S5 سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات