تلفن Revolution Geeksphone با قابلیت بوت دوگانه اندروید و فایرفاکس روانه بازار شد: نمایشگر 4.7 اینچی، پردازنده اتم اینتل، قیمت 222 یورو

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
گیکزفون یک استارت‌آپ اسپانیایی است که اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس نموده است. پس از محصولات آزمایشی Keon و Peak حالا Revolution با قابلیت بوت دوگانه اندروید و فایرفاکس و قیمت 222.31 یورو برای سرتاسر جهان از طریق وب‌سایت این کمپانی قابل سفارش است.
تبلیغات

اگر به دنبال تلفنی بودید که به طور همزمان به هر دو سیستم عامل اندروید و فایرفاکس مجهز باشد تا بتوانید از قابلیت‌های هر دو بهره ببرید، باید بگوییم که خوش‌شانس هستید. گیکزفون برای تلفن Revolution خود سفارش می‌پذیرد. این تلفن هوشمند اولین محصول گیکزفون به شمار می‌رود که وارد مرحله تجاری شده است.

Geeksphone یک استارت‌آپ اسپانیایی است که به خاطر تلفن‌های Keon و Peak، دو محصول ارزان قیمت مجهز به سیستم عامل فایرفاکس (که البته فقط برای توسعه‌دهندگان ارائه شده بودند) معروف شد. پس از معرفی این دو گوشی گیکزفون بود که کمپانی‌های ZTE و آلکاتل نیز گوشی‌هایی مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس را ارائه نمودند.

Revolution جایگزین Peak+ می‌گردد، که پیش‌تر گیکزفون در پی ساخت آن بود. این تلفن به یک نمایشگر 4.7 اینچی IPS با رزولوشن qHD، پردازنده دوهسته‌ای اتم اینتل با فرکانس کلاک 1.6 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و امکان اتصال حافظه microSD مجهز شده است.

geeksphone-revolution

این دستگاه از یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی و یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی نیز در جلو برای مکالمه ویدئویی در آن قرار داده شده است. این تلفن هوشمند در وب‌سایت Geeksphone قرار داده شده و با قیمت 222.31 یورو برای سرتاسر جهان به فروش می‌رسد.

مشخص نیست که آیا یک تلفن با بوت دوگانه اندروید و فایرفاکس می‌تواند در بازار موفق باشد یا خیر! روولوشن یک دستگاه خاص است که می‌تواند مورد توجه توسعه‌دهندگان و خوره‌های گجت قرار گیرد تا بتوانند سیستم‌عامل موبایل موزیلا را روی دستگاهی قوی‌تر امتحان کرده و در کنار آن امکان استفاده از اندروید را نیز داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات