بلومبرگ: گلکسی اس 5 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچ شفاف‌تر از گلکسی اس ۴ مجهز می‌شود

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک‌شدن به مراسم منتسب به معرفی پرچمدار آتی سامسونگ، هر روز شاهد انتشار اخبار جدید در مورد گلکسی S5 هستیم. براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده اطلاعات جدیدی چون دوربین، قیمت و صفحه‌ی نمایش در مورد نسل جدید پرچمدار سامسونگ فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌های خواهیم پرداخت.
تبلیغات

براساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده است، گلکسی S5 از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با شفافیت بیشتری نسبت به گلکسی S4 بهره خواهد برد. بلومبرگ به این مورد اکتفا نکرده و در گزارش خود خبر از بهبود باتری و دوربین نسل جدید تلفن‌هوشمند سامسونگ داده است.

یکی از شبهات مطرح شده در مورد گلکسی S5، دوربین این تلفن‌هوشمند است که گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد آن مطرح شده بود، اما در نهایت کارشناسان احتمال استفاده از سنسور 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی را محتمل‌تر از سایر موارد عنوان کرده بودند. انتشار تصویری منتسب به گلکسی S5 نسخه‌ی AT&T با کد SM-G900A تا حدودی محاسبات در مورد سنسور این تلفن‌هوشمند را به نتیجه رسانده است. براساس تصویری که توسط EVLeaks@ منتشر شده است، استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی که منجر به ثبت تصاویری با رزولوشن 5318 در 2988 پیکسل می‌شود، تا حدودی اثبات شده است. براساس اطلاعات EXIT این تصویر، دوربین گلکسی اس ۵ دارای f/2.2 است.

GalaxyS5Picture

همچنین شاید یکی از مهم‌ترین نکات مطرح شده در مورد این تلفن‌هوشمند قیمت آن باشد که براساس اطلاعات موجود در گزارش بلومبرگ ارزان‌تر از نسخه‌های پیشین محصولات سری گلکسی S خواهد بود. مطمئنا عوامل مختلفی در مورد قیمت‌گذاری تلفن‌های هوشمند دخیل است که از جمله‌ی آن می‌توان وجود نسخه‌های قراردادی در کشور عرضه شده را برشمرد. اما نکته‌ای که مهم است، شنیدن چنین شایعاتی است که احتمال عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند با قیمت پایین‌تری را تقویت می‌کند. این خبر در اثر پشنهاد یکی از اپراتور‌های مخابراتی روی داده است که اعتقاد دارد گلکسی S5 باید با قیمت پایین‌تری نسبت به نسل‌های قبلی عرضه شود. شاید سامسونگ قصد دارد از توان تولیدی بسیار بالای خود بهره برده و قیمت تلفن‌هوشمند بعدی خود را پایین‌تر از استاندارد بازار تعیین کند و از این رو نظر مشتریان بیشتری را به پرچمدار بعدی خود جلب نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات