مشخصات و تصویر تلفن میان‌رده BlackBerry Z3 فاش شد: طراحی و تولید توسط فاکسکان، نمایشگر 5 اینچ، باتری 2650 میلی‌آمپرساعت

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری جاکارتا یکی از گوشی‌های هوشمندی است که تنها سیستم‌عامل و نام بلک‌بری را یدک می‌کشد اما تمامی مراحل دیگر طراحی و تولید این محصول توسط شریک تجاری جدید این شرکت یعنی فاکسکان صورت گرفته است. انتظار می‌رود که این دستگاه که به تازگی تمامی مشخصات آن فاش شده تنها در اندونزی و دیگر کشورهای در حال توسعه عرضه شود. این گوشی با نام دیگر BlackBerry Z3 نیز شناخته می‌شود.
تبلیغات

 همانگونه که گفته شد این دستگاه به هیچ عنوان بنا نیست با پرچمداران دیگر بازار رقابت کند بلکه BlackBerry Z3 بیشتر رقیبی برای لومیا 520 و لومیا 525 به شمار خواهد رفت. این مدل آنگونه که از تصاویر بر می‌آید دارای کناره‌های چهارگوش بوده و کاملا لمسی و بدون صفحه‌کلید QWERTY است. این طراحی که توسط فاکسکان صورت گرفته سیستم‌عامل بلک‌بری 10 را در قلب خود جای داده است.

BLACKBERRY-JAKARTA2

مشخصات فاش شده در خصوص بلک‌بری Z3 اشاره به بهره گرفتن این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 است. در زیر پوسته‌ی این گوشی یک پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی با همراهی 1.5 گیگابایت رم قرار دارد که 8 گیگابایت حافظه داخلی آن را تکمیل می‌کند. باتری 2650mAh می‌تواند مصرف شدید یک روز را تحت شبکه 4G تامین نماید و دوربین 5 مگاپیکسل عقب دستگاه نیز با قابلیت فوکوس خودکار و زوم دیجیتال 5 برابر همراه شده است. دوربین 1.1 مگاپیکسل جلویی دستگاه نیز فوکوس ثابت و قابلیت زوم دیجیتال 3 برابر دارد. بلک‌بری برنامه‌هایی نیز برای معرفی یک پرچمدار 8 هسته‌ای با پردازنده 64 بیتی دارد که آن را در مقابل پرچمداران جدید بازار قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات