تصاویری از نمونه‌ی نهایی نسل بعدی HTC منتشر شد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
این روزها و در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا که گمان می‌رود شاهد معرفی برخی از تلفن‌های‌هوشمند باشیم، تعداد تصاویر و اطلاعات فاش شده از این محصولات نیز افزایش یافته است، بطوری که آغاز روز با عدم انتشار خبر یا تصویری جدید از نسل جدید پرچمدار یکی از کمپانی‌های بزرگ، مثل اچ‌تی‌سی کمی دور از انتظار است! آخرین تصویر فاش شده از این تلفن‌هوشمند نیز گویای جزئیات دیگری است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، این تلفن‌هوشمند از یک قاب پشتی بسیار درخشان و صیقلی بهره می‌برد. براساس گزارش HTCFamily اچ‌تی‌سی در این تلفن‌هوشمند از یک قاب فلزی براق استفاده کرده است. به احتمال فراوان شاهد معرفی این تلفن‌هوشمند در کنفرانس موبایل باسلونا خواهیم بود.

گفته می‌شود HTC M8 از یک صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800 یا Snapdragon 805 و دوربین جدید اولتراپیکسل بهره خواهد برد.

براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده در مورد قابلیت‌های این تلفن‌هوشمند، نمی‌توان انتظاری قراتر از اچ‌تی‌سی وان داشت. همانطور که در این تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، دوربین دو قلو در پشت به‌همراه فلاش دو گانه مشهود است. براساس گفته‌های منابع گوشه‌های این تلفن‌هوشمند انحنای بیشتری داشته و نقاط سیاه‌رنگ قابل مشاهده در تصویر نیز منافذ میانی قسمت‌های فلزی است که با استفاده از پلاستیک پوشیده شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات