تلفن Xperia Z2 این بار در کنار Xperia Z و Z1

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای اخیر شاهد چندین تصویر از تلفن پرچمدار بعدی سونی بودیم،‌ تلفنی که از آن با نام مدل D6503 Sirius یاد می‌شود. امروز نیز تصاویر این تلفن در کنار Xperia Z1 و Xperia Z فاش شده است که با دقت در آن‌ها دید بهتری نسبت به تغییرات ایجاد شده در این تلفن پیدا خواهیم کرد.
تبلیغات

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید سه تلفن پرچمدار سونی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این تصاویر می‌توان متوجه ظاهر نسبتا مشابه Sirius با دو نسل قبل آن شد. براساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، سونی قرار است در ماه آپریل یعنی حدود فرودین ماه، این تلفن را روانه بازار کند.

همچنین شایعه شده که سونی علاوه بر نسل جدید تلفن‌هوشمند خود، قصد دارد جانشین تبلت Xperia Tablet Z را نیز رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد سونی در دوربین نسل جدید پرچمدار خود از سنسور 20.7 مگاپیکسلی استفاده کرده که در اکسپریا Z1 نیز بکار گرفته شده بود. اما با توجه به یکسان بودن سخت‌افزار موجود در هر دو نسخه‌ از پرچمدار سونی، گویا این کمپانی در نظر دارد تا با اعمال بهبودهای نرم‌افزاری در پروسه‌ی ثبت تصاویر، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط Sirius یا Xperia Z2 را افزایش دهد.

The-Sony-D6503-Sirius-in-black-and-white

حال باید کمی منتظر ماند و دید سونی برای نمایشگاه MWC 2014 از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد و تلفن و تبلت جدید این شرکت از چه حنبه‌هایی نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات