نسخه کوچک LG G2 در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش 5 اینچ و حتی بزرگ‌تر از آن در حال حاضر در دنیای اندروید به شدت محبوب هستند ولی حقیقت این است که همه اشخاص علاقه‌ای به صفحه‌نمایش‌های بزرگ ندارند. به همین دلیل است که شاهد ارائه رو به رشد دستگاه‌های mini از سوی تولیدکنندگان مطرح هستیم. به تازگی ال‌جی یک تیزر در خصوص LG G2 Mini در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده که شایعات پیشین را تایید می‌نماید.
تبلیغات

اخیرا حتی سونی نیز به این مساله پی برده و Xperia Z1 Compact را بعنوان یک دستگاه کوچک ولی با مشخصات بسیار قدرتمند به دنیا معرفی کرده است. حال به نظر می‌رسد که ال‌جی نیز در حال ورود به عرصه دستگاه‌های mini است. حال سوال اساسی این است که آیا LG G2 Mini از رویه سونی یعنی مشخصات قوی در دل صفحه‌ی کوچک پیروی می‌کند یا همانند سامسونگ و اچ‌تی‌سی که دستگاه‌های مینی خود را تضعیف می‌کنند به جنبه‌ی کاهش قیمت و کاهش اندازه به یک چشم می‌نگرد.

اگرچه ال‌جی هنوز در این خصوص صحبتی نکرده است اما شایعات پیشین حکایت از چیپ اسنپدراگون 800 و 2 گیگابایت رم دارد که با نسخه بزرگ‌تر این دستگاه همخوانی دارد. به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو دستگاه، در سایز 4.7 اینچی صفحه‌نمایش نسخه مینی و نیز رزولوشن 720p آن باشد. در صورتی که LG G2 Mini به واقع از نظر سخت‌افزاری با برادر بزرگتر خود یکسان باشد، می‌توان امیدوار بود که تولیدکنندگان سرانجام در حال پی بردن به این مساله هستند که بسیاری افراد سایز متعادل‌تر صفحه‌نمایش را در کنار High-end بودن می‌خواهند و الزاما کاهش اندازه صفحه‌نمایش نباید باعث ضعف سخت‌افزاری باشد.

شما در این خصوص چه نظری دارید؟ آیا ترجیح می‌دهید LG G2 Mini از مشخصات قدرتمند برادر بزرگتر خود پیروی کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات