مشخصات سخت‌افزاری Xiaomi Mi4 فاش شد: پردازنده Snapdragon 800، صفحه نمایش 1080p، سه گیگابایت حافظه رم

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
سال پیش هوگو بارا، معاون ارشد اندروید گوگل را ترک کرد و بعنوان قائم مقام مدیرعامل به تیم شیائومی پیوست و پس از آن نیز اظهار داشت که این شرکت برنامه‌های بزرگی برای سال 2014 در سر دارد. شیائومی گوشی‌های هوشمند جالب توجه و تاثیرگذاری را در گذشته وارد بازارهای هدف خود نموده و بنا بر یک گزارش جدید، این کمپانی به زودی وارد بازارهای توسعه‌یافته نظیر آمریکا خواهد شد.
تبلیغات

 موسس سابق اپل، استیو وزنیاک گفته است که شیائومی محصولات بسیار خوبی دارد که به اندازه کافی برای شکستن بازار آمریکا مناسب هستند. خب، شیائومی عرضه‌ی چه دستگاهی را در سر می‌پروراند که امکان رقابت با بزرگان این بازار را برای آن فراهم خواهد کرد؟ اگر نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری فاش شده در تصویر فوق که مربوط به دستگاه  Xiaomi Mi4 است داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد.

بر اساس بنچمارک AnTuTu، گوشی Xiaomi Mi4 به یک چیپ اسنپدراگون 800 با فرکانس کاری 2.46 گیگاهرتز مجهز خواهد شد و صفحه نمایش 1080p، سه گیگابایت رم، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل و جلویی فوق‌العاده 8 مگاپیکسل، 1 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز در کنار سیستم‌عامل اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی این دستگاه را همراهی می‌کنند. در صورتی که این مشخصات فاش شده در حقیقت متعلق به Xiaomi Mi4 باشند، بطور قطع این شرکت می‌تواند راه خود را تا حدودی به بازارهای بزرگ دیگر باز نماید.

در حال حاضر بیشتر فروش این کمپانی در بازار چین است و مشتریان دیگر کشورها حتی نام این برند را نیز نشنیده‌اند، اما انتظار می‌رود به زودی این ابر کمپانی چینی وارد بازارهای جهانی شود و از توان تولیدی بسیار بالای خود برای ارایه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات