تلفن میان رده HTC Desire 8 با ظاهری زیبا و صفحه نمایشی بزرگ نمایان شد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا علاوه بر پرچمدار جدید خود با نام HTC M8 از نسخه جدید تلفن میان‌رده Desire 8 رونمایی کند. این تلفن مجهز به صفحه نمایش بزرگ ۵.۵ اینچی است.
تبلیغات

منابع انگجت تایید کرده‌اند که اچ‌تی‌سی سری جدید New Desire 8 را برای تلفن‌های میان رده خود در نظر گرفته است. تلفن Desire 8 دو سیم کارته است و از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن نامشخص بهره می‌برد. در واقع این محصول، بزرگ‌ترین تلفن هوشمند غیرپرچم‌دار HTC به شمار می‌رود. از دیگر مشخصات فنی منتسب به Desire 8 می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسل که از نوع اولتراپیکسل نیست در کنار دوربین ۵ مگاپیکسل در قسمت جلوی تلفن اشاره کرد.

انتظار می‌رود بدنه تلفن HTC Desire 8 از جنس پلاستیک ساخته شده باشد و شواهد نشان می‌دهند که این تلفن در رنگ‌های قرمز، زرد، نارنجی و آبی روانه بازار خواهد شد.

با دقت در تصویر می‌توان متوجه شد که در قسمت جلوی تلفن یک جفت اسپیکر استریو وجود دارد. نکته دیگر در طراحی Desire 8 عدم وجود دکمه‌های فیزیکی و مجزا اندروید در قسمت جلوی دستگاه است که پیش از این در تصاویر لو رفته از HTC M8 نیز شاهد تغییر رویه HTC در زمینه استفاده از کلیدهای لمسی روی صفحه به جای دکمه‌های فیزیکی بودیم.

براساس اطلاعات بدست آمده زمان عرضه این تلفن ۱۸ مارچ یا ۲۷ اسفند در کشور چین خواهد بود. اما احتمالا HTC این تلفن را نیز در کنار پرچمدار جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات