رویت تلفن‌هوشمند منتسب به مینی جی2 در FCC و Bluetooth SIG؛ وجود صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی تایید شد

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچند هنوز ال‌جی سخنی را مبنی بر تایید وجود نسخه‌ی مینی جی2 به میان نیاورده است، اما این تلفن‌هوشمند راه به سوی FCC و Bluetooth SIG برای دریافت گواهی‌های مورد نیاز یافته است. پیش‌بینی‌ها حکایت از عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در کنفرانس موبایل بارسلونا دارند.
تبلیغات

همه‌ی کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی تولید تلفن‌های‌هوشمند یک نسخه‌ی کوچک از پرچمدار خود را به بازار عرضه کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به سامسونگ با گلکسی S4 مینی، اچ‌تی‌سی با وان مینی و در آخر نیز به تازه‌وارد این بازار، یعنی سونی با اکسپریا Z1 کامپکت اشاره کرد. آیا وقت آن نرسیده است که ال‌جی نیز نمونه‌ی مینی پرچمدار خود را به بازار عرضه کند؟

ال‌جی نیز درصدد ارائه‌ی نسخه‌ی مینی تولیدی خود به بازار است، اما آیا می‌توان محصول تولیدی این کمپانی کره‌ای را در بازه‌ی تلفن‌های‌هوشمند مینی جای داد؟ اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارند که نسخه‌ی مینی جی2، از یک صفحه‌ی نمایش 4.7اینچی بهره می‌برد که کمی برای یک مینی بزرگ‌تر است! هرچند شاید برخی با در نظر گرفتن فبلت‌ها، این نسخه را نوعی نگرش جدید به شمار آورند.

miniG2FCC

براساس اطلاعات حاصل، یک تلفن‌هوشمند با نام D618 که منتسب به جی2 مینی است، راه به سوی FCC باز کرده است. شاید خالی از لطف نباشد تا بدانید که این محصول دارای عرض 65.8 میلی‌متری، طول128.8 میلی‌متری است که می‌توان با مقایسه‌ی آن با ابعاد جی2، به بزرگ بودن آن نسبت به سایر مینی‌ها موجود در بازار اذعان کرد. جی 2 با برخورداری از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی، به‌ترتیب دارای 138.5 میلی‌متر و 70.9 میلی‌متر طول و عرض است.

با در نظر گرفتن حاشیه‌ی مورد نیاز برای قرار دادن صفحه‌ی نمایش، می‌توان انتظار داشت تا این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی برخوردار باشد. برخی از منابع حکایت از رزولوشن 960 در 540 برای این تلفن‌هوشمند دارند که می‌توان آن را یکی از ضعیف‌ترین محصولاتی عنوان کرد که به بازار عرضه خواهد شد. هرچند شاید در زمان معرفی این تلفن‌هوشمند شاهد یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن qHD باشد.

علاوه بر D618، یک تلفن‌هوشمند دیگر با کد D620 راه به سوی Bluetooth SIG باز کرده است که نشان از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک دارد. شاید شاهد معرفی این تلفن‌هوشمند در کنفرانس موبایل بارسلونا باشیم که در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات