ال‌جی G Pro 2 را در 24 بهمن در کره جنوبی رونمایی خواهد کرد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک گزارش منتشر شده در خارج از کره‌ی جنوبی، فبلت LG G Pro 2 در 24 بهمن ماه توسط این کمپانی رونمایی خواهد شد. دعوتنامه‌های مراسم رونمایی که در برج دوقلوی ال‌جی در سئول برگذار خواهد شد هم‌اکنون توزیع شده است. در این دعوتنامه از عبارت Knock-knock knockin' on (ترانه معروف باب دیلن) استفاده شده که به نظر اشاره ال‌جی به قابلیت Knock On رابط کاربری این کمپانی است که امکان روشن کردن صفحه‌نمایش دستگاه را بدون نیاز به کلید سخت‌افزاری و تنها با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه‌نمایش مهیا می‌نماید.
تبلیغات

 LG G Pro 2 از نظر فنی، دنباله‌ای بر پرچمدار LG G2 محسوب نمی‌شود. گفته می‌شود این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی بهره خواهد برد که آن را در دسته‌ی فبلت‌ها قرار می‌دهد. انتظار می‌رود ال‌جی، پرچمدار اندرویدی بعدی خود را با عنوان LG G3 معرفی نماید. برخلاف رزولوشن 1080 در 1920 این فبلت، گفته می‌شود که G3 با رزولوشن qHD یا 1440 در 1560 رونمایی خواهد شد و گلکسی اس 5 سامسونگ را به چالش کشیده و در کنار برترین دستگاه‌های سال 2014 را قرار خواهد گرفت.

LG G Pro 2 ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر پردازشگر 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800، 3 گیگابایت رم و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال خواهد داشت. این دستگاه از پخش ویدئو با کیفیت 4K پشتیبانی می‌نماید و دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو دستگاه نیز آن را تکمیل می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند، همراهی اندروید 4.4 بصورت پیش‌فرض در هنگام عرضه است.

بنابراین تقویم‌های خود را علامت زده و منتظر پنجشنبه هفته‌ی آینده و LG G Pro 2 باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات