تماشا کنید: مقاومت بی‌نظیر صفحه‌نمایش آیفون محافظت شده با یاقوت کبود

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر تنها می‌توانیم تصور کنیم که آیفون بعدی با صفحه‌نمایشی از جنس یاقوت کبود عرضه خواهد شد. بنا بر گزارش‌ها، فاکس‌کان در حال تولید نمونه‌های اولیه آیفون با صفحه‌نمایش یاقوت کبود است و مدیرعامل اپل نیز کاربرد یاقوت کبود تولیدی کارخانه‌ جدید این شرکت در آریزونا را تأیید کرده است. حال یک ویدئو در خصوص استحکام این نمونه از صفحه‌نمایش‌ها بدست آمده که در ادامه با یکدیگر به تماشای آن خواهیم نشست.
تبلیغات

 چه چیزی در خصوص این روکش‌های یاقوت کبود خاص و ویژه است؟ به نظر می‌رسد حتی یک بلوک بتونی نیز توان آسیب‌رساندن به چنین صفحات‌نمایشی را نخواهد داشت. یک ویدئو که توسط 9to5Mac منتشر شده است، به نمایش این مسأله می‌پردازد که یک گوشی آیفون با روکشی از یاقوت کبود تا چه میزان می‌تواند در مقابل خط و آسیب مقاومت کند. در این ویدئو، یک بلوک بتونی بر روی گوشی آیفونی که صفحه‌نمایش آن توسط یاقوت کبود مورد حفاظت قرار گرفته کشیده می‌شود. نه تنها این آیفون خوش اقبال بدون هیچ خط و صدمه‌ای از زیر این آزمایش خارج می‌شود، بلکه حتی مقداری از بتون را از بلوک جدا می‌کند و در حقیقت بر روی این تکه‌ی بتنی خط می‌اندازد!

محافظ صفحه‌نمایش استفاده شده در این ویدئو، یک محافظ کریستال یاقوت کبود است که توسط شرکت Aero-Gear تولید شده است. یاقوت کبود یکی از سخت‌ترین ماده‌های موجود در دنیا است که پس از الماس در درجه‌ی دوم سختی قرار می‌گیرد. این ماده در جواهرات گران‌بها کاربرد بسیار دارد؛ اما همانطور که در ویدئو زیر مشاهده خواهید نمود، یاقوت کبود می‌تواند بعنوان یک مزیت با ارزش برای رقابت و موفقیت فروش نسل بعدی آیفون قلمداد شود. بسیاری افراد تا به حال گوشی هوشمند خود را بطور ناخواسته به زمین زده‌اند و تقریبا در تمامی این موارد صفحه‌نمایش گوشی آسیب‌های جدی می‌بیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات