نسخه‌ی قرمز رنگ نکسوس 5 به بازار عرضه شد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از انتشارات شایعات فراوان در مورد نکسوس 5 قرمز رنگ، هم‌اکنون شاهد عرضه‌ی رسمی آن در فروشگاه پلی‌استور هستیم. شاید یکی از نکات جالب توجه در مورد نکسوس 5 قرمز، قیمت آن باشد که مطمئنا برای کاربران ایرانی جالب‌تر است!
تبلیغات

نسخه‌ی قرمز رنگ پرچمدار گوگل بدون تغییر در قیمت با مبلغی برابر 399 دلار برای نسخه‌ی 32 گیگابایتی و 349 دلار برای نسخه‌ی 16 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

هم‌اکنون نسخه‌های قرمز رنگ آماده‌ی عرضه به بازار هستند. این مدل از نکسوس 5 در ماه آتی میلادی در کشورهایی چون ایالات‌متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا، هند، ژاپن و کره‌ی‌جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین می‌توان انتظار داشت تا پس از آن، سایر کشورهای اروپایی نیز شاهد عرضه‌ی نکسوس 5 قرمز رنگ باشند.

نکسوس 5 توسط ال‌جی طراحی و تولید شده است و از مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1,080 در 1,920، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 کوالکام، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. یک باتری 2,330 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز برای این تلفن‌هوشمند را تامین می‌کند و سیستم عامل آن نیز اندروید 4.4 کیت‌کت خواهد بود.

RedNexus5

با وجود عرضه‌ی نکسوس 5 قرمز رنگ، همچنان شایعاتی مبنی بر وجود یک نسخه‌ی زرد رنگ از این تلفن‌هوشمند نیز مطرح شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات