جی‌پرو 2 ال‌جی همراه با دوربین 13 مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
ماه گذشته‌ی مبلادی ال‌جی اعلام کرد که نسل جدیدی از G Pro 2 را در ماه‌های آتی به بازار عرضه خواهد کرد. اما امروز این کمپانی کره‌ای جزئیاتی را از طریق وب‌لاگ رسمی خود در کره منتشر ساخت.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، جی پرو 2 از دوربین 13 مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر‌ اپتیکال تصویر بهره خواهد برد که ال‌جی این فناوری را OIS Plus نام گذارده است. این فناوری امکان ثبت تصاویر بدون لرزش را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند، همچنین کاربران قادر خواهند بود تا در محیط‌های تاریک و کم‌نور نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت کنند. دوربین تعبیه شده در پشت این تلفن‌هوشمند قابلیت ثبت تصاویر ویدئویی با کیفیت 4K را با رزولوشن 3840 در 2160 امکان‌پذیر ساخته است. دوربین تعبیه شده برای انجام مکالمات ویدئویی نیز از یک سنسور 2.1 مگاپیکسلی بهره برده و عملکرد آن بهبود یافته است.

این تمامی اطلاعاتی است که ال‌جی در مورد جی پرو 2 تایید کرده است. شایعات استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی LTE را نیز از جمله امکانات دیگر این تلفن‌هوشمند عنوان کرده‌اند. همچنین گویا جی‌پرو 2 به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت به بازار عرضه خواهد شد.

استفاده از سنسور 13 مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال در جی 2 تجربه‌ی کاری بی‌بدیلی را برای کاربران جی 2 ال‌جی رقم زده بود. از‌این‌رو می‌توان انتظار داشت تا جی‌پرو 2 نیز چنین عملکردی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات