نسخه آپدیت شده پیغام‌رسان BBM بلک‌بری برای اندروید فاش شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اندروید 2.3 نان زنجبیلی، هنوز سهم بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به خود اختصاص داده است و همچنان بر روی بیش از بیست درصد دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار نصب است. مدتی قبل بلک‌بری گفته بود که از درخواست تمام اشخاصی که از این نسخه اندروید استفاده می‌نمایند آگاه است و به زودی یک آپدیت برای پیغام‌رسان BBM خود ارائه خواهد کرد که از این نسخه اندروید نیز پشتیبانی کند. اکنون این نسخه درز کرده و در اختیار بسیاری کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

 همانند عادت همیشگی، امروز شاهد فاش شدن نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن BBM برای اندروید با پشتیبانی از اندروید نان زنجبیلی بودیم. وب‌سایت N4BB که مسائل بلک‌بری را پوشش می‌دهد موفق شده نسخه‌ی apk اپلیکیشن به‌روز شده‌ی BBM برای اندروید با پشتیبانی از نسخه 2.3 را بدست آورد. بنا بر گفته‌ی این منبع، در نسخه‌ی به‌روز شده، تغییرات و بهبودهای دیگری نیز قابل مشاهده است که شامل چند تغییر در رابط کاربری برنامه، افزوده شدن ویژگی یافتن دوستان که با عنوان Find My Friends پیاده‌سازی شده و چند مورد دیگر می‌شود. البته علاوه بر این، همچنان خبری از ویژگی‌هایی نظیر BBM Channels و BBM Voice در این نسخه نیست و به نظر می‌رسد برای بهره بردن از این قابلیت‌ها همچنان باید منتظر بمانیم.

فاش شدن اپلیکیشن پیام‌رسان بلک‌بری برای اندروید موضوع تازه‌ای نیست و نسخه‌ی اولیه این برنامه نیز چند هفته پیش از عرضه رسمی فاش شد؛ این موضوع با توجه به نصب بودن برنامه بر روی بسیاری دستگاه‌ها بصورت غیر رسمی، باعث تاخیر در ارائه آن توسط بلک‌بری شد. امیدواریم این مساله دوباره باعث تاخیر در عرضه نشده و بلک‌بری نسبت به ارائه برنامه خود در زمان از پیش تعیین شده اقدام نماید. همچنان صحبتی از سوی بلک‌بری در خصوص زمان دقیق عرضه‌ی این آپدیت به میان نیامده است، اما اگر اهمیتی به این مساله نمی‌دهید می‌توانید نسخه غیررسمی این آپدیت را از وب‌سایت فاش‌کننده‌ی آن دریافت و نصب کنید. ما همچنان توصیه می‌کنیم که منتظر عرضه‌ی رسمی بمانید اما تصمیم با شماست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات