تصاویر G Pro 2 ال‌جی فاش شد: کلیدهای پشتی بر روی یک گوشی بزرگ‌تر

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده است که گوشی G Pro 2 را در ماه آینده معرفی خواهد نمود و اکنون دو تصویر که ادعا می‌شود متعلق به این دستگاه هستند در یک وب‌سایت انجمن کره‌ای نمایان شده است. به دنبال گوشی 5.5 اینچی سال پیش ال‌جی یعنی Optimus G Pro، این کمپانی کره‌ای قصد دارد جایگزین آن را با طراحی مشابه LG G2 عرضه کند. در LG G Pro 2 کلیدهای فیزیکی در قسمت پشت دستگاه جای گرفته‌اند.
تبلیغات

 شایعات ارائه شده در خصوص این دستگاه، حکایت از اندازه‌ی 6 اینچی آن دارد. همچنین پشتیبانی از شبکه‌ی سریع‌تر LTE-A، بهره بردن از پردازنده‌ی اسنپدراگون 800 و صفحه‌نمایش 1080p از دیگر خصوصیات ذکر شده برای این دستگاه است. علاوه بر این همچنان مشخص نیست که آیا G Pro 2 نیز از خصوصیات نرم‌افزاری G2 نظیر Knock یا QSlide پشتیبانی می‌کند یا خیر. پیش از این اطلاعاتی بدست آمد که نشان می‌دانند G Pro 2 از یک صفحه نمایش ۶ اینچ با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد برد. به این ترتیب مشخص نیست نهایتا این محصول با چه رزولوشنی روانه بازار می‌شود.

باید تا 24 فوریه که کنگره جهانی موبایل بارسلونا آغاز به کار خواهد کرد منتظر ماند تا صحت این تصاویر و شایعات بر ما مشخص شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات