تماشا کنید: نوکیا دلایل خرید یک تلفن‌هوشمند از سری لومیا را شرح می‌دهد

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شاید نوکیا در کنفرانس بین‌المللی بارسلونا این ماه در اسپانیا برگزار خواهد شد، پرده از ابزارهای جدیدی با بهره‌گیری از ویندوزفون 8.1 بردارد، اما این کمپانی فرصت را غنیمت شمرده و در جدیدترین ویدئویی که از طریق وب‌لاگ رسمی خود منتشر کرده، به بررسی مواردی پرداخته است که از نظر نوکیا وجوه تمایز تلفن‌‌های هوشمند این شرکت با سایر تلفن‌های‌هوشمند موجود در اکوسیستم‌های رقیب برای کاربران معمولی و تجاری است.
تبلیغات

برای مثال، تلفن‌های‌هوشمند نوکیا قادرند تا بصورت خودکار حافظه‌ی داخلی خود را رمزنگاری کنند و زمانی که تلفن‌هوشمند روشن شد، این اطلاعات با استفاده از کلید مخصوص بازگشایی گردند. بنابر ادعای نوکیا، ویندوزفون تنها سیستم‌عاملی است که از مدیریت حقوق اطلاعات (IRM) پشتیبانی می‌کند، از‌این‌رو محصولات جانبی این سیستم‌عامل همچون اپلیکیشن Outlook قادر است تا ایمیل‌ها و مستندات محافظت شده را مدیریت کند، همچنین ایمیل‌های محرمانه موجود در صندوق دریافتی ایمیل، مدیریت نامه‌ها و از ارسال ناخواسته‌ی آن‌ها به افراد دیگر پیش‌گیری خواهد شد.

برخلاف تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نمی‌توان اپلیکیشن‌هایی را خارج از دایره‌ی تایید شده‌ی فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز روی تلفن‌هوشمند نصب کرد، از‌این‌رو احتمال آسیب‌دیدن تلفن‌هوشمند شما از طریق اپلیکیشن‌های آلوده به صفر کاهش می‌یابد.

همچنین نوکیا وجود مرورگر بسیار امن اینترنت‌اکسپلورر 10 را نیز در کنار امکان تعقیب تلفن‌هوشمند در صورت مفقود شدن یاد‌آوری می‌کند. در ادامه می‌توانید کلیپ ویدئویی منتشر شده توسط نوکیا را به نظاره بنشینید.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات