تصاویر ثبت شده توسط دوربین منتسب به اکسپریا Z2 فاش شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این نیز در زومیت اخباری در مورد پرچمدار بعدی سونی، اکسپریا Z2 منتشر کردیم، تلفنی که با نام رمز Sirius شناخته می‌شود و اخیرا نیز با نام مدل D6503 در برخی اخبار مورد خطاب واقع شده است. این اخبار و تصاویر فاش شده گواهی بر وجود این تلفن‌هوشمند و نشا‌ندهنده‌ی عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک است.
تبلیغات

امروز نیز تصاویری منتشر شده است که گویا با استفاده از دوربین این تلفن‌هوشمند به ثبت رسیده است. تصاویر منتسب به دوربین Sirius با تصاویری که با استفاده از اکسپریا Z1 ثبت شده، مقایسه شده است. به‌نظر می‌رسد سونی در دوربین نسل جدید پرچمدار خود از سنسور 20.7 مگاپیکسلی استفاده کرده که در اکسپریا Z1 نیز موجود است. اما با توجه به یکسان بودن سخت‌افزار موجود در هر دو نسخه‌ از پرچمدار سونی، گویا این کمپانی در نظر دارد تا با اعمال بهبودهای نرم‌افزاری در پروسه‌ی ثبت تصاویر، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط Z2 را افزایش دهد.

هنوز سونی اطلاعاتی را در مورد نسل بعدی پرچمدار خود ارائه نداده است، اما می‌توان براساس حدسیات و گمانه‌‌زنی‌ها، نسل جدید پرچمدار سونی را نسخه‌ی بهبود یافته و تقویت شده‌ی اکسپریا Z1 عنوان کرد که رقابت را بین محصولات رده‌ی بالای سایر کمپانی‌ها نیز گرم‌تر از پیش خواهد کرد.

XperiaZ2Int1

تصویر بالا متعلق به D6503 و تصویر پایین متعلق به اکسپریا Z1 است

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، دو تصویر منتسب به دوربین اکسپریا Z2 منتشر شده است که یکی از این تصاویر در محیطی با نور مناسب و دیگری در تاریکی مطلق ثبت شده است. هر دو دوربین در حالت خودکار قرار داشته و فلاش آن‌ها نیز روشن بوده است. اکسپریا Z2 در محیطی با روشنایی مناسب تصویر روشن‌تری را نسبت به نسل پیشین خود ثبت کرده است، در حالی که در تصویر دوم یا به بیان بهتر تصویر ثبت شده در محیط تاریک، کفه‌ی ترازو به سمت اکسپریا Z1 سنگینی می‌کند. در صورتی که این تصاویر با استفاده از اکسپریا Z2 ثبت شده باشد، سونی باید الگوی تصویربرداری مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند را بهبود بیشتری بخشیده و کیفیت ثبت تصاویر در آن را افزایش دهد.

XperiaZ2Int2

تصویر بالا متعلق به D6503 و تصویر پایین متعلق به اکسپریا Z1 است

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات