اولین دستگاه تولید شده توسط بلک‌بری و فاکس‌کان در MWC رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
در ماه دسامبر گذشته یک قرارداد همکاری میان بلک‌بری و فاکس‌کان ایجاد شد که پیرو آن، فاکس‌کان در تولید برخی از گوشی‌های بلک‌بری به این کمپانی کمک خواهد کرد. حال خبر خوش آن است که به هیچ وجه قرار نیست مدت زمان طولانی منتظر دیدن ثمره‌ی این همکاری باشیم. بنا بر گفته‌ی Terry Guo، رئیس فاکس‌کان، به نظر می‌رسد که اولین دستگاه بلک بری-فاکس‌کان قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا 2014 رونمایی شود.
تبلیغات

 Terry Guo می‌گوید: «ما در حال کار با آن‌ها هستیم تا یک دستگاه جدید طراحی کنیم؛ ما در نمایشگاه تجاری بارسلونا در ماه فوریه چندین دستگاه را به معرض دید عموم خواهیم گذاشت.»

متاسفانه Guo از ارائه‌ی مشخصات دستگاه مذکور خودداری کرده است. البته بسیاری حدس می‌زنند که دستگاهی که ذکر آن می‌رود همان BlackBerry Jakarta باشد که یک گوشی ارزان‌قیمت بدون صفحه‌کلید فیزیکی و مجهز به یک صفحه‌ی لمسی خواهد بود. هدف این است که این دستگاه به انتخابی برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند لمسی ارزان قیمت هستند باشد. البته باید توجه کنیم که مدیر فاکس‌کان از عبارت «چندین دستگاه» بهره برده است. مطمئن نیستیم که منظور این شخص چندین دستگاه بلک‌بری بوده یا چندین دستگاه تولید شده توسط فاکس‌کان که می‌تواند سیستم‌عامل فایرفاکس را هم شامل گردد!

در هر حال، قابل حدس است که در MWC 2014 اطلاعات دقیقی در این خصوص به  دست‌مان خواهد رسید. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات