تماشا کنید: طرح‌های مفهومی گلکسی اس 5 سامسونگ و اکسپریا Z2 سونی

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود تا هردو کمپانی نام‌آشنای سونی و سامسونگ، نسل جدید پرچم‌داران اندرویدی خود را در آینده‌ی نزدیک به بازار عرضه کنند. براساس شایعات می‌توان شاهد عرضه‌ی این پرچم‌داران با نام اکسپریا Z2 برای سونی و گلکسی اس 5 برای سامسونگ باشیم؛ هرچند شاید سامسونگ و سونی با انتخاب نام‌های دیگری برای تلفن‌های‌هوشمند خود، همگان را شگفت زده نمایند. این دو تلفن‌هوشمند رقیبی جدی برای یکدیگر در بازار تلفن‌های‌هوشمند رده بالا خواهند بود.
تبلیغات

پیش از نیز شاهد انتشار تصاویری از مدل‌های مفهومی طراحی شده برای هر دو تلفن‌هوشمند بوده‌ایم. اما اخیراً دو نمونه‌ی جدید در فضای وب منتشر شده‌اند که مشاهده‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست.

ابتدا بهتر است نگاهی به گلکسی اس 5 داشته باشیم. پرچم‌دار کره‌ای‌ها، تغییری کلی را نسبت به گلکسی اس 4 به خود ندیده است. هرچند طراح این مدل مفهومی، گلکسی اس 5 خود را با بدنه‌ی آلومینیومی متصور شده است و با استناد به شایعات موجود در مورد استفاده از صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزلوشنی 4 برابر اچ‌دی، حاشیه‌‌ی بسیار اندکی را برای این مدل مفهومی در نظر گرفته است. همچنین از نکات برجسته‌ی گلکسی اس 5 می‌توان به رابط کاربری Magazine UX اشاره کرد که سامسونگ در نمایشگاه CES 2014 به‌همراه گلکسی‌تب‌پرو و گلکسی‌نوت‌پرو معرفی نمود.

لینک دانلود ویدئو

نوبت به اکسپریا Z2 رسیده است. این طرح توسط جرمین‌اسمیت خلق شده است. وی در طرح مفهومی خود، اکسپریا Z2 را با یک صفحه‌‌نمایش 5.2 اینچی و با یک طراحی بسیار ظریف و باریک متصور شده است. از مشخصات سخت‌افزاری مورد انتظار برای پرچم‌دار سونی می‌توان به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، دوربین 23 مگاپیسکلی در پشت و 2.5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات