ال جی ماه آینده با ارائه تلفن LG G Pro 2 به جمع 6 اینچی‌ها می‌پیوندد

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
چند روزی است که شایعات پیرامون نسل بعدی فبلت ال‌جی با نام LG G Pro 2 به گوش می‌رسد. امروز نیز شایعه شده که این فبلت 6 اینچی ماه آینده رونمایی خواهد شد. از جمله مشخصات فنی منتسب به LG G Pro 2 می‌‌توان به صفحه نمایش QHD، حافظه رم ۳ گیگابایت و پردازنده Snapdragon 800 اشاره کرد.
تبلیغات

امروز چند رسانه‌ی کره‌ای اعلام نموده‌اند که تلفن LG G Pro با صفحه نمایش ۵.۹ اینچ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا QHD در نمایشگاه MWC 2014 که تا کمتر از یک ماه دیگر در بارسلونا برگزار خواهد شد، رونمایی می‌گردد. در این گزارش آمده که LG G Pro به پردازنده Snapdragon 800 که در پرچمدار فعلی ال‌جی یعنی LG G2 نیز بکار گرفته شده، تجهیز می‌شود.

براساس این گزارش تلفن LG G Pro 3 به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید کیت‌کت تجهیز شده است.

به این ترتیب ال‌جی نیز به جمع تولیدکنندگان فبلت ۶ اینچی خواهد پیوست، با این تفاوت که فبلت ال‌جی از رزولوشن بالاتر و صفحه نمایش متراکم‌تری بهره خواهد برد. ال‌جی حداقل در دنیای موبایل سعی نموده در ارایه تکنولوژی‌های نو، اولین باشد، به عنوان مثال این کمپانی اولین تلفن هوشمند ۴ هسته‌ای دنیا را عرضه کرد و شاید قصد داشته باشد اولین فبلت ۶ اینچی QHD نیز توسط این شرکت روانه بازار گردد.

علاوه بر این اخباری به گوش می‌رسد که براساس آن‌ها، سامسونگ نیز قصد دارد از پرچمدار بعدی خود، Galaxy S5 در نمایشگاه MWC رونمایی کند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، امسال شاهد محصولات جذابی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات