ال‌جی ابزار‌های‌هوشمند خود را مستقیما به اندروید 4.4 بروز خواهد کرد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
گویا مزایای اندروید کیت‌کت، تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند را نیز مجاب به بروزرسانی مستقیم ابزارهای خود به این نسخه‌ از سیستم‌عامل کرده است. ال‌جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گویا درصدد بروزرسانی مستقیم تلفن‌های‌هوشمند خود به این نسخه به‌جای بروزرسانی به 4.2 و 4.3 است. با ما همراه باشید.
تبلیغات

تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند، رفته رفته محصولات خود را به اندروید 4.4 کیت‌کت بروزرسانی می‌کنند. ال‌جی نیز یکی از این کمپانی‌ها است که گویا در نظر دارد تا طیف گسترده‌ای از محصولات موجود خود را مستقیما به اندروید 4.4 بروز کند. براساس شایعات منتشر شده، ال‌جی در نظر دارد تا به‌جای انتشار اندروید 4.2 و 4.3، ابزار‌های هوشمند خود را مستقیما به اندروید 4.4 بروز کند. از ابزار‌هایی که به اندروید 4.4 بروز خواهند شد، می‌توان به اپتیموس F3، اپتیموس F6، جی‌پد 8.3، جی‌پرو لایت، اپتیموس F7، LG-D315 که هنوز معرفی نشده و LG-LS740 اشاره کرد که براساس شایعات پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی جی 3 است. همچنین اپتیموس L9 II، اپتیموس Vu II، اپتیموس Vu III به‌همراه تلفن‌هوشمند خمیده‌ی ال‌جی نیز شامل این بروزرسانی خواهد بود.

درصورت تحقق این امر، ال‌جی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای بروزرسانی تلفن‌های‌هوشمند خود انجام داده است تا ابزار‌های هوشمند خود را مستقیما به اندروید 4.4 بروز کند. براساس اخباری که منتشر شده، ال‌جی اپتیموس 4X HD را به آخرین نسخه‌ی اندروید بروز نخواهد کرد. این تلفن‌هوشمند از تراشه‌ی تگرا 3 انویدیا بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات