پرچمدار هوآوی با تراشه‌ی 64 بیتی و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم به بازار عرضه خواهد شد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا کمپانی هوآوی به اندازه‌ای که در بازار چین محبوب و شناخته شده است، در کشورهای غربی محبوب نیست. این کمپانی با فراگیری الفبای تولید محصولات خاص، در نظر دارد تا زیبایی را با قدرت ترکیب کرده و در قالب یک محصول متفاوت به بازار عرضه کند. با ما همراه باشید.
تبلیغات

این کمپانی اخیرا و در نمایشگاه CES 2014 تلفن‌هوشمند جدید خود را با نام Ascend Mate 2 به عموم معرفی کرد. این تلفن‌هوشمند ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد، در حالی که کمپانی چینی از علاقه‌ی خود برای حضور در بازار ایالات متحده و عرضه‌ی آن در این کشور نیز خبر داده است. براساس گزارش‌های منتشر شده این کمپانی هم‌‌اکنون در حال طراحی و توسعه‌ی پرچمدار خود است که با نام سری S به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این تلفن‌هوشمند در سال جاری در قفسه فروشگاه قرار گیرد.

به نظر می‌رسد هوآوی براساس موفقیت‌های سری P و D‌ خود اقدام به تولید محصولاتی با طراحی باریک کرده است. چراکه این محصولات در برخی از بازارها با توجه به طراحی فوق‌العاده باریک خود نظر بسیاری را به خود جلب کرد. سری D از تلفن‌های‌هوشمند هوآوی در زمینه‌ی طراحی و زیبایی‌های بصری حرفی برای گفتن نداشند، اما دارای سخت‌افزار قدرتمندی بودند. شایعات حکایت از ترکیب زیبایی و طراحی سری P با قدرت سخت‌افزاری سری D در سری S تلفن‌های‌هوشمند هوآوی دارند. با توجه به مطالب عنوان شده می‌توان به این نتیجه رسید که این تلفن‌هوشمند 64 بیتی بوده و از مشخصاتی چون 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی، باتری 3,050 میلی‌آمپرساعتی و صفحه‌ی‌نمایشی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل است. گفته می‌شود این تلفن‌هوشمند با ضخامت 6.9 میلی‌متری، قیمتی برابر 800 دلار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات