آیا جی 3 اسلحه‌ی ال‌جی برای غلبه بر سامسونگ خواهد بود؟

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سال 2013 سال خوبی برای تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی نبود. این کمپانی علارغم تبلیغات و ارائه‌ی تلفن‌هوشمند قدرتمندی همچون جی 2 به بازار سال کم فروغی را پشت سر نهاد. اما این کمپانی درصدد برهم زدن معادلات با LG G3 است. آیا جی 3 نقطه‌ی عطف کمپانی ال‌جی در بازار تلفن‌های‌هوشمند خواهد بود؟ با ما همراه باشید.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده، ال‌جی در سال گذشته‌‌ی میلادی فقط 2.3 میلیون دستگاه جی 2 به فروش رسانده است، در حالی که این کمپانی فروش 3 میلیون دستگاه از تلفن‌هوشمند خود را فقط در سه‌ماهه‌ی انتهایی سال 2013 میلادی پیش‌بینی کرده بود. آیا سال 2014 میلادی برای ال‌جی آغاز دوران موفقیت خواهد بود؟

براساس گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، ال‌جی در حال طراحی و توسعه‌ی نسل جدید از پرچمدار خود است تا آن را در اردیبهشت ماه سال آتی به بازار عرضه کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این رسانه‌ی کره‌ای، جی 3 در 27 اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد. مطمئنا این تاریخ بصورت اتفاقی انتخاب نشده است، چراکه سامسونگ نیز در نظر دارد تا نسل جدید پرچمدار خود، گلکسی اس 5 را در فاصله‌ی انتهای اسفند ماه تا اوایل اردیبهشت ماه معرفی و به فاصله‌ی اندکی در این بازه به بازار عرضه کند.

ال‌جی در فکر مقابله با پرچمدار سامسونگ است. براساس شایعات جی 3 از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1,440 در 2,560 پیکسل بهره خواهد برد. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در این تلفن‌هوشمند جای داده خواهد شد. نکته‌ی جالب‌توجه در مورد جی 3، وجود تراشه‌ی 4 هسته‌ای ساخت ال‌جی با نام ادین در این تلفن ست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات