کاهش 50 درصدی حجم انتقال داده‌ها با بروز رسانی جدید مرورگر کروم برای اندروید و iOS

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
به‌روزرسانی تازه گوگل از مرورگر کروم اندروید و iOS در مصرف اینترنت صرفه‌جویی جدیدی ایجاد می‌کند.
تبلیغات

یکی از مهمترین دغدغه دارندگان تلفن‌ هوشمند در هنگام وبگردی، میزان اطلاعات رد و بدل شده با اپراتورهاست که اغلب هزینه گزافی را در انتهای ماه به کاربران تحمیل می‌کند. به‌روزرسانی تازه گوگل از مرورگر کروم اندروید و iOS این مسئله را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

بروزرسانی تازه مرورگر گوگل در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS، قابلیت تازه‌ای را به وبگردها بخشیده است تا با استفاده از گزینه Reduce Data Usage در بخش تنظیمات پهنای باند مرورگر، حجم اطلاعات رد و بدل شده توسط مرورگر تلفن هوشمند را تا حد زیادی کاهش دهند. 

در واقع این قابلیت،‌ با کاهش ارسال و دریافت داده‌ها و فشرده‌سازی اطلاعات باعث کاهش 50 درصدی حجم داده‌های انتقالی می‌‌گردد و بدین ترتیب هزینه وبگردی شما با اینترنت می‌تواند به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. همچنین شما در انتهای ماه می‌توانید میزان داده‌ ذخیره شده توسط گوگل را برای خود مشاهده کنید. 

گوگل همچنین در رابطه با افزودن قابلیت Google Translate به نسخه iOS کروم وعده داده که طی چند روز آینده این بروزرسانی انجام خواهد شد تا بدین ترتیب کاربران آیپد و آیفون نیز بتوانند وبسایت‌های خارجی زبان را با زبان دلخواه خود مشاهده نمایند.

 منبعeteknix

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات