سونی دو فبلت 6 اینچی میان رده Xperia T2 Ultra و T2 Ultra Dual را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی فبلت جدید و میان-رده Xperia T2 Ultra و نسخه دو سیم کارته  T2 Ultra Dual را رونمایی کرده است. این دو فبلت از نظر ظاهری شبیه به Xperia Z Ultra هستند اما صفحه نمایش آن‌ها از 6.4 اینچ به 6 اینچ کاهش یافته است.
تبلیغات

رزولوشون صفحه نمایش فبلت‌های جدید سونی برابر 720p یا 1280 در 800 پیکسل است. اما خوشبختانه این صفحه نمایش از فناوری‌های اختصاصی سونی یعنی Triluminous و Bravia Engine 2 پشتیبانی می‌کند و از این رو احتمالا کیفیت تصویر قابل قبولی را ارائه خواهند کرد.

از دیگر مشخصات فنی این دو تلفن جدید می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز Snapdragon 400، حافظه رم 1 گیگابایت و دوربین 13 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS اشاره کرد که به اعتقاد سونی «بهترین دوربین در کلاس خود» است.

Xperia-T2-Ultra

دو فبلت جدید سونی همچنین از 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی و دوربین جلوی 1.1 مگاپیکسل بهره می‌برند.

فبلت‌های جدید Xperia T2 Ultra و T2 Ultra Dual همچنین از NFC و شبکه LTE پشتیبانی می‌کنند و هر دو دارای یک باتری 3000 میلی آمپرساعتی هستند.

Xperia-T2-Ultra 2-640x433

سونی از نسخه 4.3 اندروید بر روی این دو تلفن استفاده نموده، اما وعده داده که به زودی اندروید کیت کت را برای آن ارائه کند.

سونی هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این محصولات را اعلام نموده است اما برخی قیمت زیر 400 یورو را برای آن‌ها اعلام نموده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات