انتشار تصویر رندر شده‌ی دیگر از نوکیا نرمندی، حکایت از رابط کاربری مترو گونه‌ی این تلفن‌هوشمند دارد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
گویا به زمان عرضه‌ی لومیا نرمندی بیش از پیش نزدیک می‌شویم، چراکه اخیرا شایعات فراوانی حول محصول اندرویدی نوکیا منتشر شده است. در ادامه‌ی انتشار تصویری از این تلفن‌هوشمند که دیروز تقدیم حضورتان کردیم، امروز نیز تصویر رندر شده‌ جدیدی از آن منتشر شده است که نشان از استفاده از رابط‌کاربری مترو مانندی در این تلفن‌هوشمند اندرویدی دارد.
تبلیغات

این تلفن‌هوشمند یک محصول ارزان قیمت است که به‌همراه نسخه‌ی شخصی شده‌ اندروید و در واقع نسخه‌ی غیرگوگلی آن به بازار عرضه خواهد شد، از این‌رو این تلفن‌هوشمند نمی‌تواند از گوگل‌پلی و سایر اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل، حداقل بصورت قانونی استفاده نماید.

همانطور که در تصویر نیز مشخص است، طراحی کاشی‌گونه‌ی صفحه‌ی اول این تلفن‌هوشمند، تمثیلی از منوی استارت در ویندوزفون مایکروسافت است.

همچنین می‌توان براساس این تصاویر به این نتیجه رسید که نرمندی یک تلفن‌هوشمند دو سیم‌کارته خواهد بود، چراکه وجه مشترک تمامی تصاویر فاش شده، نشان از دو سیم‌کارته بودن این نوکیا نرمندی است. مطمئنا باید شاهد معرفی رسمی نوکیا نرمندی در آینده ی نزدیک باشیم.

همچنین شاید عرضه‌ی رسمی این تلفن‌هوشمند تا زمان تصاحب کامل نوکیا توسط ردموندی‌ها آغاز شود که در این‌صورت می‌توان این تلفن‌هوشمند را به‌عنوان یک تروجان در اکوسیستم مایکروسافت عنوان کرد. ردموندی‌ها پس از تصاحب کامل نوکیا مسئولیت پشتیبانی و رسیدگی به مسائل این تلفن‌هوشمند را نیز برعهده خواهند داشت. باید منتظر ماند و دید که داستان این تلفن‌هوشمند به کجا ختم خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات