آیا سونی هم به جمع تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند ویندوز فونی خواهد پیوست؟

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با پایان یافتن دوران نوکیا به عنوان شرکتی مستقل و خرید این غول فنلاندی توسط مایکروسافت و قرار گرفتن این شرکت به عنوان یکی از شاخه‌های ردموندی‌ها، به نظر می‌رسد راه برای حضور دیگر شرکت‌ها به بازار ویندوز فون هموارتر از پیش شده است. این چیزی است که مدیر سونی در اروپا به آن اذعان داشته و در ادامه آن اشاراتی نیز به تولید اولین تلفن هوشمند ویندوز فونی توسط این غول ژاپنی داشته است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را برایتان بازگو کنیم.
تبلیغات

 وجود محصولات متنوع و برندهای معتبر در پشتوانه هر سیستم عاملی، بی‌شک درصد موفقیت آن را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. در همین راستا، سیستم عامل ویندوز فون نیز که پشتوانه‌ای به بلندای مایکروسافت را  در پس خود دارد، بی‌دریغ می‌تواند همکاری و نظر دیگر شرکت‌ها را برای تولید محصولاتی که از این اکوسیستم در آن‌ها استفاده شده است، جلب کند.

سونی یکی از اولین شرکت‌هایی است که بعد از پایان یافتن به اسطوره قدیمی دنیای موبایل به عنوان شرکت مستقل، آمادگی خود را برای تولید محصولات با هسته ویندوزفون اعلام نموده است. بر اساس گفتگوی منتشر شده از سرپرست سونی اروپا، سونی در حال گفتگو و برنامه ریزی برای همکاری بیشتر با مایکروسافت است و این گفتگو برای همراهی در حیطه موبایل نیز کشانده خواهد شد. موضوعی که شاید ثمره‌ی آن باعث تولید محصولاتی تازه با سیستم عامل این شرکت باشد. 

در صورتی که گفتگوهای دو غول بزرگ دنیای نرم افزار و سخت افزار سبب قرار گرفتن آن‌ها در جبهه‌ای مشترک برای آغاز تولیدات ویندوز فونی با برند سونی شود، می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی از اولین تلفن ویندوز فون با بدنه ضد آب و از خانواده Xperia باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا سونی و مایکروسافت اولین قدم‌ها را جهت همکاری با موفقیت برخواهند داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات