استفاده از ویژگی Knock در سایر تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی نیز ممکن خواهد شد

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی با عرضه‌ی تلفن‌هوشمند پرچمدار خود جی 2، ویژگی‌های جدیدی را همراه آن معرفی کرد که یکی از آن‌ها انتقال دکمه‌ها از قسمت جلو و لبه‌های دستگاه به پشت تلفن، و دیگری قابلیت فعال و غیرفعال کردن گوشی با دو بار لمس صفحه نمایش بود. حال به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد تا قابلیت فعال شدن گوشی با لمس صفحه نمایش را به دیگر محصولات خود نیز اضافه کند.
تبلیغات

ویژگی فعال سازی تلفن از طریق دوبار لمس صفحه، Knock نام گرفته است. کاربران قادرند تا با استفاده از این ویژگی، بدون نیازی به فشار دادن کلید خاصی تنها با لمس متوالی صفحه‌ی نمایش جی 2، صفحه‌ی نمایش را خاموش یا روشن کنند.

امروز کمپانی ال‌جی اعلام کرده است که استفاده از ویژگی Knock در تمامی تلفن‌های هوشمند آینده‌ی ال‌جی ممکن خواهد بود. لازم به ذکر است که تلفن‌هاس هوشمند سری L‌ این کمپانی کره‌ای، پس از دریافت بروزرسانی مربوطه که انتشار آن از ماه جاری آغاز خواهد شد، از این قابلیت برخوردار خواهند شد.

جونگ سئوک پارک، مدیرعامل کمپانی ال‌جی، در این مورد گفت:

هیچ‌یک از متخصصان فعال در حوزه‌ی تلفن‌های هوشمند نیازی به توسعه‌ و تسهیل کاربرد کلید‌های فیزیکی برای روشن کردن صفحه‌ی نمایش نمی‌دیدند. اما متخصصان ال‌جی با ایده‌ای هوشمندانه استفاده از این ویژگی جدید را توسعه دادند تا نیاز به کلید‌های فیزیکی را از بین برده و به نوعی، تمام صفحه نمایش را به کلید Power تبدیل کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات