آیا ال‌‌جی و اچ‌تی‌سی همچون اپل از یاقوت کبود در کلید‌ Home‌ استفاده خواهند کرد؟

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی و اچ‌تی‌سی نیز به جمع استفاده کنندگان از یاقوت کبود در تلفن‌‌های‌هوشمند اضافه شده‌اند. پس از آنکه اپل از یاقوت در کلید Home آیفون 5S استفاده کرد، سایر تولیدکنندگان نیز به مزایای استفاده از این ماده پی برده‌اند، از این‌رو دو کمپانی ال‌جی و اچ تی‌سی در پرچمداران خود که در سال 2014 به بازار عرضه خواهد شد، از یاقوت در کلید Home ‌خود استفاده خواهند کرد.
تبلیغات

اپل از این ماده برای محافظت از کلید Home ‌در برابر خراش‌ها استفاده کرده است تا اختلالی در شناسایی اثر انگشت کاربران وارد نشود.

یاقوت کبود از جمله‌ی موادی است که قابلیت ضدخش بالایی دارد، از‌این‌رو احتمال بالایی وجود دارد تا شاهد استفاده از یاقوت در کلید Home پرچمداران بعدی ال‌جی و اچ‌تی‌سی یعنی جی 3 و وان 2 باشیم. استفاده از یاقوت در این کلید احتمال وجود حس‌گر اثر انگشت را نیز تقویت می‌کند. فبلت اچ‌تی‌سی وان مکس دارای یک حس‌گر اثر انگشت در پشت دستگاه است که کاربر باید انگشت خود را روی آن بکشد، اما به‌نظر می‌رسد که تولیدکننده‌ی تایوانی تصمیم گرفته است تا حس‌گری شبیه به آنچه که در آیفون 5S مورد استفاده قرار گرفته است در اچ‌تی‌سی وان 2 تعبیه کند تا استفاده از آن ساده‌تر گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات