آیا Samsung Hit ابزاری شبیه به پدفون ایسوس است؟

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
آیا سامسونگ در حال ساخت ابزاری هیبریدی همچون ایسوس پدفون است؟ گزارشی در کشور هلند منتشر شده است که ادعای تولید چنین ابزارری را از سوی سامسونگ دارد.
تبلیغات

این تئوری براساس مجموعه‌ای از شواهد که شامل نتیجه‌ی چند بنچمارک، ثبت یک گواهی پتنت و ثبت یک نشان تجاری است. اخیرا نتایج بنچمارک متفاوتی از یک ابزار با کد SM-G900F منتشر شده است.

نتایج حاصل از بنچمارک انتوتو برای SM-G900F نشان‌دهنده‌ی وجود یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080 در 1920 است در حالی که بنچمارک GFX نتایج دیگری در بردارد، بطوریکه به گواه نتایج این بنچمارک رزولوشن صفحه ی نمایش این ابزار 1440 در 2560 نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد رزولوشن بالا متعلق به تبلت و دیگری متعلق به تلفن‌هوشمند است که در پشت تبلت جای می‌گیرد.

Hit1

از شواهد دیگری که تولید چنین ابزاری را بیش از پیش تقویت می‌کند اختصاص نشان‌تجاری به وسیله‌ای است که Samsung Hit‌ لقب گرفته است. نشان تجاری مورد نظر در شاخه‌ی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها قرار گرفته است. ابتدای سال جاری میلادی نیز سامسونگ پتنتی را ثبت کرده است که حاکی از تلفن‌هوشمندی دارد که در پشت تبلت جای می‌گیرد.

شاید نتایج متفاوت برای ابزاری با کد SM-G900F نشان‌دهنده‌ی دو نسخه‌ی پلاستیکی و فلزی گلکسی اس 5 باشد. شاید گلکسی اس 5 دارای یک نسخه‌ی برای عرضه‌ی محلی و نسخه‌ی دیگری برای عرضه‌ی بین‌المللی داشته باشد. احتمال دیگری که بیش از سایر احتمالات قوی‌تر است، تولید ابزاری هیبریدی است که تلفن‌هوشمند در پشت آن جای می‌گیرد.

مطمئنا نمایشگاه CES 2014 پاسخ بسیاری از سوالات را در مورد محصولات سامسونگ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات