تلفن‌هوشمند تایزنی سامسونگ با کد SC-03F در FCC رویت شد

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
آیا اولین تلفن‌هوشمند تایزنی با همکاری اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo به بازار عرضه خواهد شد؟ براساس گزارش‌های منتشر شده این اپراتور ژاپنی کمپانی سامسونگ را تحت فشار قرار داده تا تلفن‌هوشمند جدید خود را در ژانویه 2014 به بازار عرضه کند.
تبلیغات

از‌این‌رو امروز تصاویری منتشر شده است که گویای حضور این تلفن‌هوشمند با کد SC-03F در FFC‌ است. این تلفن‌هوشمند پیش‌تر نیز در وب‌سایت سامسونگ ظاهر شده بود. هنوز علت حضور تلفن‌هوشمند تایزنی مذکور در FCC که قرار است تحت قرار داد با یک اپراتور ژاپنی عرضه شود، مشخص نیست، اما این گمانه تقویت می‌شود که شاید سامسونگ در نظر دارد تا این تلفن‌هوشمند را در ایالات متحده و کشورهای دیگر نیز عرضه کند.

TizenSpec

تصاویری که اخیرا از این تلفن‌هوشمند تایزنی فاش شده است، جزئیات زیادی از محصول جدید سامسونگ را نمایش نمی‌دهد. این تلفن‌هوشمند احتمالا ابعادی برابر با 136.1 در 69.1 را خواهد داشت که آن را از گلکسی اس 4 کوچکتر کرده است. هنوز جزئیات دیگری از این تلفن‌هوشمند در دسترس نیست.

انتظار می‌رود سامسونگ در کنار عرضه‌ی 4 تبلت و همچنین تلفن‌هوشمند تایزنی خود، حضور پررنگی را در نمایشگاه CES 2014 داشته باشد. برخی از شایعات حکایت از معرفی اولین تلفن‌هوشمند تایزنی در کنفرانس موبایل بارسلونا دارند، چراکه می‌توان ارسال دعوت‌نامه برای مراسمی در طول برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا را گواهی بر این مدعا عنوان کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات