تماشا کنید: نوکیا نحوه‌ی بزرگنمایی و قاب‌بندی مجدد تصاویر ثبت شده با لومیا را نمایش می‌دهد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
لومیا 1020 اولین تلفن‌هوشمندی است که با استفاده از یک دوربین 41 مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است. نوکیا این ویژگی را اصلی‌ترین خصوصیت تلفن‌هوشمند خود برشمرده و در تبلیغات مربوط به این تلفن‌هوشمند نیز ار آن استفاده کرده است. اکنون نوکیا با انتشار ویدئویی به تشریح کاربردهای دیگر این دوربین پرداخته است. با ما همراه باشید.
تبلیغات

تنها دلیل تعبیه  دوربین 41 مگاپیکسلی در لومیا 1020 ثبت تصاویر بسیار بزرگ نیست، بلکه یکی از قابلیت‌های ثبت چنین تصاویری، امکان بزرگنمایی و قاب‌بندی مجدد قسمتی از تصویر است که سوژه در آن قرار دارد. کیفیت بالای تصاویر ثبت شده در دوربین لومیا 1020 این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند.

نوکیا در ویدئویی که منتشر کرده است، نحوه‌ی استفاده از تصاویر ثبت شده توسط لومیا 1020 را برای بزرگنمایی و همچنین قاب‌بندی مجدد آموزش داده است. در این ویدئو، مدیر آموزش نوکیا با بالا رفتن از برج سیدنی، منطقه‌ای را انتخاب کرده است که میدان دیدی حدودا 80 کیلومتری را دارا است. وی با اینکار قدرت دوربین لومیا 1020 را نمایش داده است. وی با ثبت تصویری از مناظر اطراف و سپس انتخاب سوژه‌ای در این تصویر، با بازرگنمایی و قاب‌بندی مجدد آن، علاوه بر ویژگی‌های اصلی، سایر امکانات موجود را نیز معرفی می‌کند.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات