سامسونگ گوشی گلکسی Core Advance را معرفی کرد: نمایشگر 4.7 اینچ، پردازنده دوهسته‌ای، دوربین 5 مگاپیکسل

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ محصول دیگری را به مجموعه تلفن‌های هوشمند رده متوسط خود اضافه کرد. این تولیدکننده کره‌ای امروز به طور رسمی گوشی Galaxy Core Advance را معرفی کرد. اوایل سال جاری دو گوشی Galaxy Core و سپس Galaxy Core Plus نیز معرفی شده‌ بودند.
تبلیغات

گلکسی Core Advance طراحی مشابهی با گوشی‌های قبلی سری Core دارد، ولی سخت‌افزار آن ارتقا یافته است. این تلفن مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچی TFT با رزولوشن WVGA (800 در 480 پیکسل) است.

گلکسی Core Advance از یک پردازنده دوهسته‌ای با فرکانس کلاک 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه RAM و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد که می توان با استفاده از درگاه microSD آن را ارتقا داد. جدیدترین گوشی رده متوسط سامسونگ دارای ابعاد 133.3 در 70.5 در 9.7 میلی‌متر است و 145 گرم وزن دارد.

galaxy-core-advance

در پشت دستگاه شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسل هستیم و در جلو نیز یک دوربین VGA برای مکالمات ویدئویی تعبیه شده است. این تلفن هوشمند، گستره وسیعی از درگاه‌های و اتصال‌ها را پشتیبانی می‌کند که LTE در بین آنها دیده نمی‌شود.گلکسی Core Advance سامسونگ مجهز به اندروید 4.2 است و از یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

متاسفانه هنوز قیمت این دستگاه به طور رسمی اعلام نشده، ولی حداقل این را می‌دانیم که گلکسی جدید سامسونگ اوایل سال 2014 میلادی در دو رنگ آبی و سفید ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات