انتشار اندروید کیت‌کت برای LG G2 تا بهمن ماه سال جاری به تعویق افتاد

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا اخباری در مورد انتشار اندروید 4.4 برای ال‌جی جی 2 تا انتهای سال جاری میلادی منتشر شده بود، اما هم‌اکنون وب‌سایت اپراتور فرانسوی SFR خبر از عرضه‌ی این نسخه از اندروید برای جی 2 در ابتدای سال آتی میلادی می‌دهد.
تبلیغات

SFR با بیان اینکه انتشار اندروید کیت‌کت برای جی 2 تا پایان ماه ژانویه که مصادف با نیمه‌ی اول بهمن‌ماه است، به تعویق افتاده است، انجام آزمایش‌های نهایی از این نسخه را پایان یافته عنوان کرده است.

اولین تصاویر منتشر شده از ال‌جی 2 که در بردارنده‌ی اندروید کیت‌کت بود، از کره‌ی جنوبی مخابره شده است. اما هنوز ال‌جی و شرکای مخابراتی آن تاریخی را برای عرضه‌ی اندروید کیت‌کت برای پرچمدار ال‌جی ارائه نداده‌اند. کاربران فرانسوی جی‌ 2 تنها افرادی نیستند که به انتظار ارائه‌ی نسخه‌ی جدید اندروید برای تلفن‌های هوشمند خود نشسته‌اند، بلکه ال‌جی در کشور کانادا نیز اعلام کرده است که نسخه‌ی 4.4 اندروید را در اوایل فروردین ماه سال آتی برای دارندگان جی 2 عرضه خواهد کرد.

اگر برای تجربه‌ی اندروید کیت‌کت روی تلفن‌هوشمند جی 2 خود عجله دارید، می‌توانید با استفاده از رام‌های سفارشی موجود اندروید کیت‌کت که برای ال‌جی جی 2 عرضه شده است، استفاده کنید.

هرچند می‌توان جی 2 را برادر بزرگ‌تر نکسوس 5 نامید، اما این به معنای دریافت بروزرسانی‌های اندروید پس از مدت کوتاهی از انتشار آن برای نکسوس 5 نیست. اخیرا یکی از ابزار‌های اندرویدی تولیدی ال‌جی اخیرا نسخه‌ی 4.4.2 اندروید را دریافت کرده است، اما داستان ال‌جی جی‌پد 8.3 نسخه‌ی گوگل‌پلی کمی با تلفن‌های هوشمندی که با همکاری اپراتورهای تلفن‌همراه به بازار عرضه شده‌اند، متفاوت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات