آیا نسخه مخصوص گوگل پلی از تبلت LG G Pad 8.3 با اندروید خالص عرضه خواهد شد؟

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
تابستان سال پیش، ظهور به یکباره پرچمداران شرکت‌های سامسونگ و HTC در قامت یک تلفن گوگلی خالص با اندروید خام، آتش تازه‌ای از سوی تولیدکنندگان مطرح اندرویدی بود که البته به یکباره خاموش شد. اما با گذشت شش ماه به نظر می‌رسد که ال‌جی با عرضه یکی از محصولات محبوبش با اندروید خام گوگلی، قصد روشن کردن دوباره این شعله را دارد.
تبلیغات

بر اساس مدارک و شواهد موجود، به نظر می‌رسد که این تبلت جدید ال‌جی، LG G Pad 8.3 است که قرار است جامه اندروید خام گوگلی را بر تن کند و بدین ترتیب اولین محصول اختصاصی ال‌جی باشد که خود را به خانواده نکسوس گوگل نزدیک می‌سازد. 

این موضوع زمانی علنی شد که در فایل فشرده‌ای که از اندروید کیت کت در سایت ال‌جی قرار گرفته، شواهدی از تولید نسخه مخصوص Google Play تبلت LG Gpad 8.3 با اندروید خام دیده می‌شود که بر تولید این تبلت با اندروید بدون رابط کاربری و تغییراتی که بر آن اعمال می‌شود، مهر تایید می‌زند.

البته هنوز تولید و عرضه این تبلت به صورت رسمی اعلام نشده و بدین ترتیب نمی‌توان با قطعیت به حضور آن در ماه‌های آینده رای داد. اما نمایشگاه CES که تا ماه آینده برگزار خواهد شد، می‌تواند روشن کننده اهداف ال‌جی در رابطه با تولید این محصول باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات