احتمال معرفی مینی‌ G2 با صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی و تراشه اسنپدراگون 800 در نمایشگاه CES 2014

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
با همه‌گیر شدن ارائه‌ی مدل‌های مینی پرچمداران توسط تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، ال‌جی نیز در نظر دارد تا نسخه‌ی کوچک تلفن‌همراه خود، مینی جی 2 را به بازار عرضه کند.
تبلیغات

با توجه به قابلیت‌های بالای ال‌جی جی2، امید است تا در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ی کوچک‌تر آن نیز به بازار عرضه شود. براساس شایعات منتشر شده احتمال دارد تا نسخه‌ی کوچک جی 2، ماه آینده‌ی میلادی معرفی شود. پیش‌بینی می‌شود زمان معرفی تلفن‌هوشمند جدید ال‌جی، مقارن با نمایشگاه CES 2014 که در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود، باشد.

در مورد جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این تلفن هوشمند هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. منبع انتشار این خبر یک ویلاگ یونانی فعال در حوزه‌ی فناوری است که قبلا نیز اخباری را در مورد تلفن‌های هوشمند در دست ساخت کمپانی‌های سازنده منتشر نموده که اکثرا به واقعیت بدل گشته‌اند.

بنابر گزارش منتشر شده در این وبلاگ، ال‌جی قصد دارد تا با ارائه‌ی مینی‌جی 2، روند ارائه‌ی نسخه‌های کوچک پرچمداران را در میان تولیدکنندگان تغییر داده و رقیب مناسبی را در برای تلفن‌هوشمند جدید سونی که نسخه‌ی کوچک اکسپریا Z1 است، به بازار ارائه کند.

LGG2MiniZRumor

انتظار می‌رود تا ال‌جی این تلفن‌همراه را با مشخصات سخت‌افزاری بالایی به بازار عرضه کند. لازم‌ به‌ ذکر است که به احتمال فراوان، صفحه‌ی نمایش این تلفن‌همراه 4.7 اینچ خواهد بود، اما رزولوشن آن می‌تواند HD یا Full HD باشد. در صورتی که این تلفن‌همراه در بردارنده‌ی مشخصات بالایی باشد، نام نهادن آن به‌عنوان نسخه‌ی مینی شاید فکر خوبی نباشد، چراکه براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده، این تلفن از چیپ Sanpdragon 800 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد.

باید به انتظار آغاز نمایشگاه CES 2014 بنشینیم تا با محصول جدید ال‌جی بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات