گزارش زومیت از مراسم رونمایی Ascend P6 هواوی

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
مطالعه 5 دقیقه
شب گذشته دفتر هواوی در تهران، مراسم ویژه‌ای را با حضور نمایندگان منتخب فروش، مدیران ارشد شرکت و همچنین اصاحب رسانه در مجموعه پردیس سینما گالری ملت برگزار کرد و در آن از تلفن فوق العاده باریک و خوش ساخت Ascend P6 رونمایی کرد. در ادامه گزارش زومیت از این مراسم را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

فرزاد حسنی، مجری مراسم شب گذشته هواوی بود و اولین سخنرانی نیز توسط اندرو لن -مدیرعامل دفتر هواوی در ایران- آغاز شد. صحبت‌های او بیشتر در باره برند هواوی و پیشرفت آن طی سال‌های اخیر بود.

فرزاد حسنی

مدیرعامل هواوی، شرکتش را به عنوان شرکت پیشرو در صنعت ICT دنیا معرفی کرد و گفت هواوی خود را ملزم بر تولید و مهیا ساختن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی با حداکثر کارایی می‌داند. در حال حاضر 140 کشور دنیا به صورت مستقیم از محصولات و راه حل‌های شرکت‌ هواوی استفاده می‌کنند و از هر 3 نفر در دنیا حداقل یک نفر از محصول یا راه‌حل‌های توسعه داده شده توسط این شرکت استفاده می‌کند. او در ادامه گفت که بیش از 80 درصد از زیرساخت مخابراتی و همچنین شبکه‌های وایمکس کشور به تجهیزات این شرکت تجهیز شده‌اند.

اندرو لن-مدیرعامل هواوی در ایران

اندرو لن اعلام کرد که هواوی در سه ماهه سوم سال 2013 جزو سه تولیدکننده برتر تلفن هوشمند دنیا قرار گرفته است!

او از استقبال مردم ایران از گوشی‌های هواوی صحبت کرد و به عنوان نمونه گفت که بیش از 200 نفر در مقابل یکی از مراکز فروش موبایل‌های این شرکت صف کشیده‌اند و آن فروشگاه با کمبود موجودی روبرو شده است. اندرو لن گفت در کمتر از یک ساعت 1,800 دستگاه از تلفن‌های هواوی در فروشگاه هایپراستار به فروش رسیده است.

huawei ceo zoomi 02

او در نهایت به کارهای اجتماعی که در داخل کشور توسط هواوی انجام شده است، اشاره کرد و گفت که هواوی کمک 300 هزار دلاری به صندوق مهر امام رضا داشته و همچنین تیم امدادی این شرکت به مردم زلزله زده بوشهر کمک کرده‌اند.

مدیرعامل هواوی در نهایت اظهار امیدواری کرد که ارتباط دوستی بین دو کشور چین و ایران عمیق‌تر شود و مردم ایران نیز استقبال بیشتری از سرویس‌ها و محصولات هواوی داشته باشند.

هاوارد چن، مدیر ترمینال هواوی در ایران

سپس هاوارد چن، مدیر ترمینال هواوی در ایران به روی سن آمد و اطلاعاتی در مورد بازاریابی هواوی در کشور و اقدامات انجام شده برای برندسازی آن‌ را مطرح نمود.

هاروارد چن اعلام کرد که براساس گزارش فورچون، شرکت هواوی در رتبه 315 از برترین برندهای دنیا، جای گرفته است.

او درادامه اقدامتی که هواوی برای برند سازی و همچنین تبلیغ محصولات خود در دنیا و همچنین کشور داشته را بر شمرد تا نمایندگان فروش این مجموعه از آینده محصولات هواوی و تمرکز بر روی آن‌ها مطمئن شوند. هاروارد چن به عنوان نمونه به اسپانسری لیگ فوتبال اسپانیا یا بیلبردها و تابلوهای داخل کشور اشاره نمود.

Huawei Terminal reoport

در نهایت نیز رضا آقایی نیا –مدیر فروش هواوی در ایران- به روی سن آمد و به معرفی Ascend P6 پرداخت.

تلفنP6 هواوی تنها 6.17 میلی متر ضخامت دارد و بدنه فلزی آن با منحنی‌ خاص در قسمت بالا و پایین، باعث می‌شود تا حس یک کالای گران قیمت، با کیفیت و خاص به انسان منتقل شود. بدنه تلفن یکپارچه است و باتری 2,000 میلی آمپر ساعتی آن نیز غیر قابل تعویض است.

رضا آقایی نیا

این تلفن مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای ساخت خود هواوی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4.7 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720p، حافظه رم 2 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایت و درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی است.

Ascend P6 نه تنها باریک است بلکه تنها 120 گرم وزن دارد.

رضا آقایی نیا دوربین P6 را بهتر از گلکسی اس 4 و آیفون دانست و برای اثبات صحبت‌های خود چند تصویر که با هر سه دوربین در شرایط یکسان گرفته شده بودند را به نمیاش گذاشت و ادعا کرد که دوربین 8 مگاپیکسلی P6 کیفیت عکس برداری بهتری نسبت به دو رقیب دیگر خود دارد.

P6 vs gs4

یکی از مزایای دیگر P6 مربوط به دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی این تلفن است که کاربر از طریق آن می‌تواند، عکس‌های پرتره با کیفیتی را از خود بگیرد. هواوی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی BSI با لنز F/2.0 در تلفن خود بهره برده است که امکان عکس برداری مایکرو تا فاصله 4 سانتی متری را میسر می‌کند.

هواوی رابط کاربری خود که با نام Emotion UI شناخته می‌شود را نیز بهبود بخشیده و از طراحی ساده‌تر اما زیباتری در آن استفاده نموده است.

emotion ui

در انتهای مراسم نیز از بازیکنان تیم فوتبال ساحلی کشور که اخیرا موفق به کسب مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای جهان شدند، دعوت شد تا به روی سن بیایند و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

تیم فوتبال ساحلی کشور

تلفن Ascend P6 هواوی با گارانتی مایکروتل و قیمت حدود 1 میلیون تومان وارد بازار کشور شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات