نمایش محتویات صفحه نمایش ابزارهای اندرویدی با کمک دانگل ChromeCast، از ویژگی‌های احتمالی اندروید 4.4.1

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
کدهای جدیدی که در رابط کاربری برنامه نویسی اندروید 4.4.1 کیت کت کشف شده است، خبر از قابلیت انتقال یا Mirror تصویر تلفن اندرویدی شما بر روی صفحه نمایش از طریق دانگل ChromeCast را می‌دهد. اما این انتقال تصویر به چه معناست و چه فایده‌هایی دارد، موضوعی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

 همانطور که می‌دانید دانگل کوچک و 35 دلاری Chrome Cast برای دریافت سرویس‌های گوناگون تلویزیونی و سرگرمی در تمامی دستگاه‌هایی است که می‌توان از طریق درگاه HDMI، این دانگل را به آن‌ها متصل کرد. اما پخش تصاویر تنها از طریق چند سرویس خاص اینترنتی میسر است. حالا با قابلیت استریم و Mirror تصویری که در آخرین بروزرسانی اندروید دیده شده است، می‌توانید صفحه نمایش ابزار اندرویدی خود را به کمک این دانگل بدون هیچ گونه افت تصویری بر روی صفحه‌نمایش‌های دیگر به نمایش در آورید.

البته در حال حاضر امکان نمایش تصویر PC بر روی تلویزیون و از طریق مرورگر کروم میسر است اما ظاهرا در بسته بروز رسانی اندروید 4.4.1 امکان پخش تصویر ابزار اندرویدی از طریق کروم کست بر روی تلویزیون یا نمایشگرهای دیگر، اضافه خواهد شد.

همچنین تنها دانگلی که توانایی پشتیبانی از این قابلیت تازه اندروید در آن قطعی شده است، ChromeCast می‌باشد و باقی ست‌تاپ باکس‌ها همچون Apple TV یا Roku ممکن است از این قابلیت پشتیبانی نکنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات