تلفن‌هوشمند بی‌نام و نشان نوکیا برای انجام برخی آزمایش‌ها وارد کشور هند شد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا خبری را در مورد ورود یک تلفن‌همراه هوشمند توسط سامسونگ به هند منتشر کردیم، شواهد حکایت از ورود این تلفن‌ها برای انجام آزمایش‌هایی به بازار هند دارد. اما گویا نوکیا نیز تلفنی ناشناخته را برای انجام آزمایش‌هایی به هندوستان وارد کرده است. این تلفن هوشمند با کد RM-977 ثبت شده که یک تلفن‌ تک سیم‌کارته با صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی است.
تبلیغات

براساس اخبار منتشر شده، این تلفن‌هوشمند از کشور فنلاند وارد هند شده است و هدف از آن انجام یک آزمایش در تاسیسات نوکیا در هند است. هرچند اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این تلفن‌همراه منتشر نشده، اما از سایز صفحه‌ی نمایش آن می‌توان استنباط کرد که این تلفن‌همراه، یکی دیگر از تلفن‌های‌هوشمند تولید شده از سری لومیا است که از ویندوزفون مایکروسافت بهره می‌برد. ارزش این تلفن‌هوشمند 130 دلار عنوان شده است.

NokiatiIndia

هرچند این تلفن‌هوشمند راه آزمایش را در پیش گرفته است و احتمال دارد، هیچ‌گاه به‌عنوان یک محصول تجاری به بازار عرضه نشود، اما می‌توان براساس مشخصات صفحه‌ی نمایش و همچنین ارزش مادی آن، این تلفن‌هوشمند را یک تلفن ارزان‌قیمت عنوان کرد. باید تا زمان عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند به انتظار بنشینیم تا به تفصیل در مورد آن صحبت کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات