بروزرسانی 4.4.1 اندروید، مشکلات دوربین نکسوس 5 را حل خواهد کرد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
دارندگان تلفن‌همراه نکسوس 5 می‌توانند ضعف‌های موجود در تلفن‌همراه خود را به دست فراموشی بسپارند، چراکه با انتشار بروزرسانی اندروید  4.4.1، علاوه بر بالا رفتن سرعت فوکوس دوربین نکسوس 5، تنظیم بهتر نور سفید، لگ کمتر شاتر دوربین و همچنین قابلیت زوم با دو انگشت در حالت HDR+ نیز بهبود یافته و بهینه شده است.
تبلیغات

کمپانی گوگل برای نشان‌دادن بهبودهای انجام شده پس از بروزرسانی به نسخه ی 4.4.1، تصاویری را در حالت نرمال و +HDR پس از انجام بروزرسانی منتشر کرده است.

Nexus5Camera1

دیو‌بروک، مدیرمهندسی تیم‌اندروید، مشکلاتی را که مربوط به زمان بالای فوکوس دوربین نکسوس 5 از طرف کاربران مطرح شده بود را تایید کرده است. برای ثبت تصاویری با کیفیت بالا، تیم توسعه‌ی اندروید زمان بسته شدن شاتر را بالا بردند تا تصاویری با کیفیت بالا ثبت شوند. این امر منجر به بالا رفتن زمان لازم برای ثبت تصاویر توسط دوربین نکسوس 5 شد که با بازنگری انجام شده، تیم اندروید این مشکل را در نسخه‌ی 4.4.1 حل کرده است.

Nexus5Camera2

علاوه بر بالا بردن نرخ فریم‌ها در نسخه‌ی جدید، فاصله‌ی زمانی لازم برای آماده شدن دوربین برای ثبت تصویر بعدی نیز به یک ثانیه کاهش یافته است. همچنین یک اعلان‌کننده‌ی پیشرفت پروسه در حالت HDR+ قرار داده شده است تا مدیریت و استفاده از این حالت سهل‌تر از پیش گردد. بروزرسانی جدید، مشکل موجود در شناسایی صورت کاربر را نیز حل خواهد کرد. نکسوس 5 در حالت شناسایی صورت کاربر برای باز کردن قفل تلفن به مشکل برخورده و موجب کرش اپلیکیشن دوربین و در نتیجه موجب ریبوت شدن تلفن می‌شد.

Nexus5Camera3

نکسوس 5 از یک دوربین فوق‌العاده برخوردار است که مشکلات نرم‌افزاری موجود، بخشی از قدرت آن را کاسته بود. اما پس از ارائه‌ی این بروزرسانی، کاربران می‌تواند تا تصاویری فوق‌العاده‌ای را به وسیله‌ی آن ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات