N1 پرچمدار جدید Oppo، به زودی با قیمت 599 دلار در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی Oppo گوشی هوشمند جدید خود، یعنی N1 را در روز 19 آذرماه روانه بازارهای بین‌المللی خواهد کرد. مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هوشمند دوربین چرخشی، پنل لمسی در پشت و صفحه نمایش 5.9 اینچ هستند.
تبلیغات

اوپو قول داده بود که در ماه دسامبر گوشی هوشمند متفاوت خود، یعنی N1 را روانه بازار خواهد کرد. این کمپانی چینی امروز جزئیات عرضه جهانی تلفن هوشمند جدید خود را منتشر کرد. نسخه آنلاک +HSPA این گوشی 5.9 اینچی اندرویدی از روز 10 دسامبر (19 آذر)، از طریق فروشگاه‌های Oppo Style قابل خرید خواهد بود. قیمت این تلفن نیز 599 دلار در ایالات متحده و 499 یورو در اروپا خواهد بود. این کمپانی مشخص ننموده که این قیمت‌ها برای مدل 16 گیگابایتی هستند یا 32 گیگابایتی!

گفته می‌شود که یک نسخه مجهز به رام سیانوژن‌مود نیز در کنار نسخه اصلی ارائه خواهد شد، اما درباره زمان ارائه آن صحبتی به میان نیامده است. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که خریداران نسخه مجهز به رابط کاربری ColorOS می‌توانند به راحتی با استفاده از تسهیلاتی که ارائه خواهد شد، رام سیانوژن را بر روی دستگاه خود نصب نمایند.

طبق بررسی‌هایی که وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف از این گوشی داشته‌اند به نظر می‌رسد که N1 می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ باشد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا مشخصات و ویژگی‌های خاص آن نظر شما را جلب کرده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات