مدیاتک سال آینده‌ی بر روی تولید پردازنده‌های تبلت و چیپ‌های سازگار با LTE تمرکز خواهد کرد‎

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
گویا مدیاتک در نظر دارد با حفظ بازار خود در میان تلفن‌های هوشند میان‌رده، هم‌پای بزرگان بازار، وارد بازار تلفن‌های پرچمدار و تبلت‌ها نیز شود. می‌توان معرفی چیپ 8 هسته‌ای و همچنین اظهارات مقامات مدیاتک را گواهی بر این مدعی عنوان کرد. با ما همراه باشید تا نگاهی به سیاست‌های این کمپانی در سال 2014 داشته باشیم.
تبلیغات

مدیاتک در نظر دارد تا سال آینده‌ی میلادی تمرکز خود را روی طراحی و تولید سیستم‌-روی-یک-چیپ‌ تبلت‌ها و چیپ‌های سازگار با LTE قرار دهد. براساس اخبار منتشر شده توسط TelecomTiger، فینبر‌موینیهان، مدیربازاریابی بین‌المللی مدیاتک، در سخنان خود اعلام کرده است، هدف مدیاتک عمومیت بخشیدن به استفاده از تلفن‌های همراه و وارد کردن این محصولات به بازار‌های جدید است. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که حدود پنج تا شش میلیارد نفر در چین، هند، آسیای مرکزی و آفریقا در حال گذر به سمت تلفن‌های هوشمند میان‌رده با قیمت مناسب هستند.

هرچند مدیاتک با خیز برای حضور در بازار تلفن‌های هوشمند پرچمدار همگان را متعجب کرده است. همانطور که می‌دانید مدیاتک اولین چیپ هشت هسته‌ای خود را با معماری big.LITTLE معرفی کرده است که نشان‌دهنده‌ی حضور این چیپ در برخی محصولات رده‌ بالای بازار است.

مدیاتک در نظر دارد تا در کنار ساخت چیپ برای تلفن‌‌های هوشمند میان‌رده،‌ 8 محصول جدید متناسب با تبلت‌ها را به بازار عرضه کند. ورود به بازار تلفن‌های هوشمند رده بالا به معنای رقابت با کوالکام و انویدیا است، اما شاید مدیاتک نیز اسراری در پشت پرده دارد که خود را این چنین برای نبرد با بزرگان بازار آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات