فروش 150,000 تلفن‌هوشمند Mi3 ژیائومی از طریق اپلیکیشن چت تنها در 10 دقیقه!

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گویا اژدهای چینی کم‌کم سر بر آورده و برای رقبا شاخ‌ و شانه می‌کشد.کمپانی تولیدکننده‌ی تلفن‌هوشمند چینی، ژیائومی، یک‌به‌یک تمامی مراحل موفقیت را طی می‌کند. این کمپانی پس از کسب سهم بیشتری نسبت به اپل در بازار چین، رکوردهایی را در زمینه‌ی فروش برق‌آسای تلفن‌های هوشمند برجای می‌گذارد.
تبلیغات

در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، ژیائومی سهم بیشتری از بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و سهم بیشتری نسبت به اپل در بازار چین کسب کرد. پس از ثبت این رکورد، کمپانی چینی در حال شکستن رکوردهای دیگری نیز هست و آمارهای خارق‌العاده‌ای را برجای گذاشته است. آخرین رکورد موجود، فروش 150,000 هزار تلفن‌هوشمند Mi3، در کمتر از 10 دقیقه است.

ژیائومی با همکاری WeChat این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا تمامی مراحل خرید را از طریق اپلیکیشن چت انجام دهند. پرچمدار ژیائومی، Mi3 در عرض 9 دقیقه و 55 ثانیه به پایان رسید، اما این آمار نشان‌دهنده‌ی سریع‌ترین فروش نیست، بلکه زمانی که این کمپانی پرچمدار خود را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داد، در عرض 86 ثانیه تمامی 100,000 تلفن Mi3 در نظر گرفته شده، به‌فروش رسید. رکورد قبلی فروش صاعقه‌وار مربوط به فروش یک‌ روزه‌ی 110,000 Mi3 و 110,000 Hongmi است که در عرض 3 دقیقه به‌فروش رسیدند.

استفاده از اپلیکیشن WeChat نشان از پتانسیل بالای این اپلیکیشن برای استفاده در تجارت الکترونیک دارد، لازم به‌ذکر است که WeChat در حدود 272 میلیون کاربر دارد.

Mi3

تلفن‌هوشمند Mi3 را می‌توان با تراشه‌ی تگرا 4 انویدیا با پردازنده‌ی 4+1 هسته‌ای Cortex A15 که دارای فرکانس 1.8 گیگاهرتزی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی GeFore است، تهیه کرده یا چیپ اسنپدراگون کوالکام با هسته‌‌ی Krait 40 که ار فرکانس 2.3 گیگاهرتزی بهره می‌برد به‌همراه پردازندهی گرافیکی آدرنو 330 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، خرید. رزولوشن صفحه‌ی نمایش IPS LCD پنج اینچی آن، 1080p است.دوربین پشتی آن ساخت سونی بوده و دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است. همچنین ظرفیت باتری آن 3050 میلی‌آمپر ساعت است.

با توجه به اینکه Mi3 تلفن‌همراه پرچمدار ژیائومی است، قیمت نسخه‌ی 16 گیگابایتی آن 327 دلار و نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن نیز 408 دلار است. این کمپانی طرفداران بسیاری را در مدت محدود فعالیت به خود جلب کرده است. هم‌اکنون ارزش این کمپانی 10 میلیارد دلار است و این کمپانی در اواخر تابستان سال جاری، هوگو‌بارا، قائم‌مقام بخش اندروید در گوگل را نیز جذب خود کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات