اندروید 4.4 کیت‌کت برای کاربران کره‌ای ال‌جی G2 ارائه شد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
کاربران کره‌ای ال‌جی G2 هم‌اکنون می‌توانند دستگاه خود را به جدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی کنند. سایر کاربران در نقاط دیگر دنیا باید تا اواخر سه‌ماهه اول سال آینده میلادی منتظر بمانند. خبر خوب این که اندروید 4.3 در کار نخواهد بود و ال‌جی برای تسریع در کار دستگاه‌ها را مستقیما از اندروید 4.2 جلی‌بین به اندروید 4.4 کیت‌کت بروزرسانی خواهد نمود.
تبلیغات

خبرهای خوبی برای کاربران ال‌جی G2 داریم! بروزرسانی به اندروید 4.4 کیت‌کت برای نسخه مخصوص کره این گوشی هوشمند ارائه شده و کاربران کره‌ای G2 می‌توانند طعم کیت‌کت را روی دستگاه خود بچشند.

طبق اخبار درز کرده، شایعاتی وجود داشت که بروزرسانی به اندروید 4.4 برای نسجه جهانی G2 نیز در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری ارائه می‌گردد، اما اخیرا اطلاعات جدیدی از مقر ال‌جی در کانادا نشان می‌دهد که اندروید جدید، اواخر سه‌ماهه اول 2014 در دسترس کاربران این گوشی قرار خواهد گرفت.

در مجموع به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد ندارد، روند بروزرسانی را طولانی کند. اندروید 4.3 برای این گوشی هوشمند قدرتمند ارائه نخواهد شد و بروزرسانی مستقیما از اندروید 4.2 به اندروید 4.4 صورت خواهد گرفت. از آنجا که تغییرات زیادی را در اندروید 4.3 شاهد نبودیم، این کار ال‌جی می‌تواند هم به نفع خودش باشد و هم به سود کاربران!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات