لومیا 525 معرفی شد؛ پردازنده‌ی دو هسته‌ای اس4 کوالکام، دوربین 5 مگاپیکسلی

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌‌دانید در هفته‌های اخیر تصاویر متعددی از تلفن‌همراه ارزان‌قیمت نوکیا یعنی لومیا 525 منتشر شده بود، ما امروز شاهد معرفی رسمی این تلفن‌همراه ویندوزفونی هستیم. این تلفن‌همراه در ادامه‌ی نسل موفق پیشین یعنی لومیا 520 به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

لومیا 525 قاب‌های رنگی را حفظ کرده است که تبدیل به یکی از مشخصه‌های اصلی محصولات نوکیا شده است، هرچند تلفن‌همراه پلاستیکی اپل نیز به جرگه‌ی تلفن‌های همراه با قاب‌های رنگی پیوسته است. همچون نسل پیشین، لومیا 525 دارای یک صفحه‌ی نمایش 4 اینچی است. این تلفن از حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، پردازنده‌ی دو هسته‌ای S4 کوالکام، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. دوربین لومیا 525 فاقد فلاش است، همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی microSD‌در آن تعبیه شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی این تلفن‌همراه در دست نیست، اما وب‌سایت مربوطه نام آفریقا، خاورمیانه و آسیای میانه را به‌عنوان بازار‌های هدف درج کرده است. لومیا 525 و 526 از طریق اپراتور‌های تلفن‌همراه چینی به‌صورت غیرقراردادی در ماه آینده‌ی میلادی که مصادف با نیمه‌ی دوم آذرماه و نیمه‌ی اول دیماه است، با قیمت 180 دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات