تماشا کنید: ال‌جی جی‌فلکس خود را ترمیم می‌کند!

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
تلفن‌های هوشمند رفته رفته میزبان  ویژگی‌های خاصی می‌شوند که بیش از هوشمندی ریشه در خصوصیات موجودات زنده دارد. ال‌جی جی‌فلکس مصداق بارز این تلفن‌ها است که قابلیت ترمیم خود را دارد. در میان رقابت دو کمپانی کره‌ای، یعنی سامسونگ و ال‌جی برای عرضه‌ی گوشی خمیده، ال‌جی گوشی خمیده‌ی خود را با ویژگی برجسته‌تری روانه بازار کرده است که علاقمندان را به حیرت واداشته. با ما همراه باشید تا ویدئوی منتشر شده توسط ال‌جی را به‌نظاره بنشینید.
تبلیغات

تلفن هوشمند خمیده‌ی G Flex ال جی علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های چون صفحه‌ی نمایش منعطف، قابلیت دیگری نیز دارد که بسیاری از تلفن‌های هوشمند و تولیدکنندگان آرزوی بهره‌مندی از چنین امکانی را در سر می‌پرورانند. این ویژگی بی‌نظیر قابلیت ترمیم قاب پشتی در صورت بروز خط و خش است.

ال‌جی ویدئویی را در وب‌سایت یوتیوب قرار داده است که در آن می‌توان این خاصیت جالب و خارق‌العاده را به عینه دید. همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می‌شود، قاب پشتی این گوشی پs از خراشیده شدن برای مدتی و پس از چند دقیقه خود را ترمیم می‌کند و تا اثری از خراش‌های ایجاد شده در پشت گوشی نمایان نشود.

فناوری‌های مختلفی برای استفاده در زمینه تولید مواد خود ترمیم موجود است که مطمئنا باید شاهد استفاده از آن در سایر تلفن‌های همراه تولید شده در آینده‌ای نزدیک باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات